woensdag 29 maart 2023

Stuff that matters

Dit doosje heb ik gemaakt om mijn tickets in te bewaren. Gewoon een gezellig doosje op tafel waar ik zo een ticket uit kan pakken als ik dat nodig heb. 
Voor het doosje heb ik de book box gebruikt.
Dit is mijn blogpost voor het Elizabeth craft designs blog
Ik heb deze Book box aangekleed met jute en daar een borduurring op verwerkt waarin ik een shaker heb verwerkt. Het lieve meisje zou ook graag een elfje zijn maar mist de vleugeltjes.
Daarom staat ze op een takje.
In de box zit een schat aan tickets en andere leuke kleine dingetjes om in mijn planners te verwerken.
De shaker heb ik gemaakt met de fuse (we'r memerykeepers), ik heb uit een plastic hoes 2 cirkels gesneden met een ronde Die, iets groter dan de Die uit de craft lover set. Daar heb ik het plaatje van de fairy tussen gedaan en daar wat schudmateriaal op gelegd, dan de ring er op  gelegd uit de craftlover set en met de fuse de cirkel dicht gelast.
Zo maakt je dus makkelijk een platte shaker zonder plakband of foam en er valt niets uit.

Gebruikte materialen:

reminiscence book 2

Dankjewel voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

5 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een prachtig doosje!
gr Alma

Kitty zei

Prachtig doosje Marjolijn! Dat meisje vind ik zo'n mooie stempel!

Els zei

Wat een leuke gevulde box. Leuk met dat jute er in.
Groetjes, Els

Els zei

Een heel leuk doosje en zo leuk met dit jute.
Groetjes, Els.
Ps. Volgens mij had ik hier al gereageerd.

Kitty zei

PS: Vanochtend de stempelset met het meisje besteld ;) Als je iets na een paar dagen nog steeds zo mooi vindt dan moet het maar he, hahaha. Jouw werk zien met deze stempel heeft trouwens ook wel geholpen hoor ;P