zaterdag 4 maart 2023

Art journal dag 6&7

Zomaar lekker zitten fröbelen, ik heb zoveel spullen en zoveel nog niet of maar zelden gebruikt. 
Nu staat het allemaal op mijn tafel en rommel ik lekker door de bakken en pak wat ik leuk vind.
De pot is van Vellum en lijkt daardoor op mat glas.
Zo'n leuke set de Art collection.
Deze dame lag ook nog gekleurd in het doosje, hier past ze wel bij.
Het gaat goed met mijn voornemens, sommige dingen gaan al bijna als vanzelf na een week, sommigen kosten wat meer moeite.
Maar Rome is ook niet op 1 dag gebouwd dus de aanhouder wint!

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn

2 opmerkingen:

Els zei

Wat een gave pagina's heb je gemaakt en leuk die pot met kwasten en kleurenpalet.
Fijne zondag en groetjes, Els

Kitty zei

Zomaar lekker fröbelen noem je dat... Het ziet er weer gelikt uit hoor. Mooi die mason jar van vellum!