vrijdag 24 maart 2023

week 11 2023 Sidekick

Is hij niet mooi? Deze hommel? Hij lag op zijn rug op de mat bij de achterdeur. Helemaal uitgeput en niet in staat om om te draaien en verder te gaan. Ik heb hem dus op een bordje met suikerwater gezet. Daar kon hij even bijkomen en wat energie op doen. en even later vloog hij weer verder. Zo mooi dat je met een klein beetje hulp zo'n beestje kunt redden. 
Ik moest meteen aan Tumbelina (Duimelijntje) denken, wat vond ik dat een mooi verhaal en zo'n leuke tekenfilm. Sprookje van Hans Christian Andersen.
Achter de flap heb ik de foto's en het weekoverzicht verwerkt. Ik heb deze keer een enkele pagina omdat de planner wel heel dik begint te worden en ik wil er zeker het 1e kwartaal in verwerken. 
Rechts weer een overzicht van de week.
Links de foto's met beschrijving 
Voor deze pagina gebruikte ik Planner Essentials 2, al een heel oudje inmiddels maar nog steeds erg leuk.
Nog 2 weken dan is het 1e kwartaal van het jaar alweer voorbij. 

Bedankt weer voor je bezoekje.
Liefs,
Marjolijn.

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat slim om de hommel op een schoteltje suikerwater te zetten, weer wat geleerd. Ik vind het heel leuk met dat meisje er zo bij, het is net of ze de hommel aan het bestuderen is. Een mooie pagina, die voor mij dus ook leerzaam was hihi.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Wat een mooi verhaal Marjolein en nooit geweten dat je ze een beetje suikerwater kan geven als een bij zo versuft eruit ziet, die ga ik onthouden! Het is weer een toffe pagina geworden en ja bijna weer een kwartaal voorbij, de tijd glipt echt door mijn handen. Nu lekker weekend vrij en lekker bijkomen van de drukke werkweken.
Fijn weekend, xx Gerie

Els zei

Een super mooie pagina en een leuke belevenis met de hommel.
Wij doen dit wel vaker met suikerwater en zo leuk hoe je ziet opknappen en weer kunnen vliegen.
Heel mooi met al die leuke labeltjes erbij.
Fijne zondag en groetjes, Els

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke pagina's. wat goed dat je de hommel weer op weg geholpen hebt.
met mijn sidekickpagina's gaat het ook goed, ben helemaal "bij".
gr Alma