vrijdag 3 maart 2023

Art journal dag 04&05

Deze keer zat ik in een doosje te rommelen waar ik allemaal dingetjes in heb gedaan die ik voor een pagina gemaakt heb maar uiteindelijk niet gebruikt. Zo zat daar dat elfje in en de narcisjes, ook de telefoon had ik ergens voor gekleurd, de prachtige nieuwe stempelsets bij E.C.D. de vlinder. 
Op deze pagina kwam het allemaal bij elkaar. 
Bewustwording is ook meer aan anderen denken en er iets mee doen. Ik denk heel veel aan mijn vriendinnen en zeker degene die het moeilijk hebben maar daar merken zij niets van natuurlijk. Ik wil dus wat vaker eens bellen, echt bellen of een kaartje sturen, of nog beter, op bezoek!
Op de achtergrond van de pagina heb ik eerst mijn journaling geschreven en daarna met gesso eroverheen gewreven, het is nu niet meer echt leesbaar maar ik weet wel wat er staat. 
Of ik dat over 10 jaar nog weet???? 
Maar het gaat om de intentie.
Net een echte flowerfairy toch?
De kusjes kregen een laagje embossingpoeder.

Dat was het weer voor vandaag.
Bedankt weer voor je bezoekje.
Liefs,
Marjolijn. 
Scraplijn.

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie dubbele pagina en een mooie gedachte erachter. Ik vind vooral de pagina met het elfje heel mooi, die kleuren en de opbouw, prachtig.
Lieve groetjes Miranda

Crea Astrid zei

Ok deze heb je weer prachtige gemaakt. Mooi van kleur ook en zo zie je maar weer, als je wat bewaard waar het nog van pas komt. Ik heb dat ook hoor, heb ook een aantal doosjes, war van alles in zit. Maar soms zoek ik die dan wel weer uit, want anders wordt het zo'n hoop.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Els zei

Je hebt weer leuke pagina's gemaakt met de spulletjes uit je bewaardoosje.
Heel mooi met de tekst weggevaagd met wat gesso.
Groetjes, Els

Kitty zei

Super weer! Ik vind het zo leuk dat in een art- of junkjournal zo veel onverwachte dingen bij elkaar kunnen passen. Daar is dit een prachtig voorbeeld van!