woensdag 8 maart 2023

Art-journal dag 8 T/m 14

Nou, dat ging niet zo heel goed afgelopen week, hihi.
Maar we zetten door en de aanhouder wint dus, kop op!
Het is me zelfs niet gelukt om iedere dag een pagina te maken maar dat heb ik opgelost door voor iedere dag een mini-envelopje te maken en daar een kaartje met daarop de behaalde doelen. 
Dat waren er niet zo heel veel afgelopen week dus zelfs op die mini kaartjes ruimte genoeg voor notities!
Het papier is van zichzelf al zo mooi dat ik er niet veel aan toegevooegd heb. 
Dat kwam mij dus goed uit dus ook een beetje gemak.
De stempelset van E.C.D. is zo mooi en met de Dies erbij geweldig om te gebruiken
De mini envelopjes heb ik gemaakt met Dies die ik al jaren heb, erg leuk in deze T.N. 
achteraf dacht ik dat ik ook dat leuke foldertje uit de E.C.D. collectie had kunnen gebruiken maar dat komt dan een volgende keer aan de beurt. 
Ik hoop het deze week beter vol te houden maar ik kan alvast verklappen dat het niet helemaal gelukt is, hihi.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk bedacht om dan die mini-envelopjes te gebruiken met notities. Ik vind het zo gecombineerd met de stempels een heel vrolijk geheel geworden Marjolijn.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Wat een leuke pagina's met de envelopjes. Heerlijk als het designpapier al zo mooi is en je verder niet te veel hoeft na te denken wat er nog bij kan.
De stansen vind ik heel mooi van ECD
Groetjes, Els

Ps. inmiddels staat er weer wat nieuws Marjolijn.