dinsdag 28 februari 2023

Birthday folders

Vandaag wil ik een paar verjaardagskaarten laten zien. 
Dit is mijn blogpost voor het Elizabeth craft designs blog
In februari heb ik nogal wat jarigen in mijn familie en vriendenkring, ik moest dus echt aan de slag!
Omdat het er best veel zijn wilde ik ze een beetje simpel houden maar wel lekker vrolijk.
Deze maakte ik meteen maar 2 keer met een ander achtergrond papiertje.
De basis heb ik gemaakt met de filefolder en die heb ik aangekleed met leuke tickets en stempels uit de nieuwste collectie van Esther.
Het is zo leuk om te spelen met de stempels en de tickets.
Er is ook een super leuke set met typisch Nederlandse stempels voor de liefhebbers!

En toen ik deze kaarten klaar had liet ik mijn telefoon vallen, daar staan mijn foto's op van het maakproces dus die kan ik helaas niet laten zien. 
Mijn telefoon is in reparatie en dat gaat waarschijnlijk nog wel even duren, gedoe met de verzekering!
Gelukkig heb ik een reserve telefoon die Theo voor mij helemaal in orde heeft gemaakt en kan ik inmiddels weer een heleboel doen gelukkig.
Waar zouden we toch zijn zonder onze GSM tegenwoordig. 
Gelukkig is het allemaal niet zo moeilijk dus je komt er vast wel uit.
De stempels op de tickets komen uit allerlei sets van ECD en het is even kijken of het past en waar je ze wilt, soms plak ik een stukje af van een stempel zodat ik ze toch kan gebruiken.
Bijvoorbeeld bij het tabje waar "amazing day" op staat. 
Doe gewoon wat je leuk vind en dan komt het altijd goed. 

Gebruikte materialen:

CS116 months
CS253 Note pieces

Een post met wat trubbels deze keer maar het is me gelukt.

Dankjewel voor je bezoekje
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn.

1 opmerking:

Els zei

Je hebt prachtige creaties gemaakt voor een verjaardag.
Dat is wel heel erg balen als dan je telefoon stuk is en de verzekering moeilijk gaat doen.
Groetjes, Els