vrijdag 3 februari 2023

Week 04 sidekick 2023

Heerlijk gewerkt met de nieuw producten weer van Esther en Anya Sirker, prachtige stempels en leuke Die-sets!.
Nog steeds met het Mystical Winter paper en natuurlijk van allerlei leuke al oudere dingen. 
Soms zeg ik gekscherend tegen mijn vriendin, het moet nu eens stoppen want mijn hobbykamer stort bijna in. 

En dan is week 4 van dit jaar ook alweer voorbij.
Ik had helemaal geen inspiratie deze week om een overzicht te maken maar na wat filmpjes kijken en de You-tube van Annette Green zat ik er weer helemaal in. 
Het was ook een rustig weekje, geen echte afspraken en het weer was nou ook niet dat je zegt, ik ga er eens lekker op uit.
Daardoor veel tijd in mijn My happy place doorgebracht, You-tube filmpjes gekeken, beetje zitten breien en tekenen maar dat is allemaal nog niet af.
Uiteindelijk toch nog een paar leuke foto's kunnen maken en daar mee aan de slag gegaan. 
Alles zit verborgen deze week.
Ik heb de nieuwe stempels van Anya die ik graag wilde ook binnen. ;)
De intpot en het lijmflesje zijn stempels van Esther.  Daar ook maar meteen mee aan de slag. 
Ze zijn ingekleurd met alcoholmarkers.
De journaling moet ik nog schrijven maar dat komt nog wel.
Koby kwam een dagje logeren en dan wil ik heel graag met haar wandelen. Ze is alleen een beetje angstig en na oud en nieuw hier is het een ramp om met haar mijn normale rondje te lopen, ze gaat steevast overal zitten en is niet mee te sleuren haha. Vandaag met heel veel geduld is het uiteindelijk gelukt om weer eens een rondje haven te doen. Heel blij daarmee en hopelijk gaat het de volgende keer wat vlotter. 
Dit leuke idee van het "draaiende" schaartje als sluiting zag ik bij Annette Green in haar You-tube filmpje en ik heb het meteen gekopieerd, zo ontzettend leuk. Dit ga ik zeker vaker gebruiken. 
Alles is zo duur geworden, vooral in de horeca. Ik heb de rekening op gevouwen en met een klipje achter de file folder verstopt. Leuk voor later en dan lachen we waarschijnlijk om deze prijzen en is alles nog duurder. 
Het was in ieder geval gezellig en een heerlijk biertje. 
Ook hier moet ik het overzicht nog invullen. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, zo herkenbaar dat bezwijken voor leuke spullen. Je bent weer heel creatief bezig geweest Marjolijn. Leuke stempels die inktpot en lijmfles en heel mooi ingekleurd. Zeker leuk om zo'n minischaartje een draaibare sluiting te maken, altijd leuk om door iemand geïnspireerd te raken.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Wow super mooie pagina's en wat leuk al die verstopplekjes.
Dat schaartje erbij is ook zo leuk. Geen inspiratie is hier niet te ontdekken Marjolijn.
Fijn weekeinde en groetjes, Els