zondag 26 februari 2023

Dag 2&3 Artjournal

Dit is mijn dag 2 
Het is heerlijk om in mijn Artjournal te werken, alles kan en alles mag. 
Het zakje (Tim Holtz) is gemaakt van Waxpapier en daar zit de tag in van deze dag.
De quote is uit vilt gestanst, daaronder een gerimpeld kantje.
Rechts dag 3 van mijn persoonlijke uitdaging!
Het gaat heel goed tot nu toe en ik merk nu al dat het me helpt om er dagelijks ook iets over te schrijven en notities bij te houden.
Na een Live van Karan Gerber ben ik heerlijk aan de slag gegaan met bloemen maken en wat is dat ook leuk om te doen, lekker prutsen, ik had dit al vaker gedaan maar ben eigenlijk nooit echt tevreden met het resultaat, nu had ik na haar live een Tag gemaakt met een bloem voor mijn vriendin en ik heb helemaal de smaak te pakken. 
De bloemen zijn ontworpen door Anita Izendoorn & Joset van E.C.D.
Deze is gemaakt met set 12
En nog wat stempeltjes op de postzegels uit de Art journal collectie.
De tag met de bloem laat ik morgen zien.

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn

4 opmerkingen:

Je@net zei

Mooi geworden, Marjolijn!

Crea Astrid zei

Je hebt de Artjournal mooi gemaakt. Mooi roodborstje en prachtige bloemen gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Rika zei

Een mooi artjournal.

Els zei

Deze pagina's zijn ook heel mooi!!
Veel plezier met je Art Journal.
Groetjes, Els