woensdag 1 februari 2023

Journal together 2023 February "Love" Birthday calender


Vandaag wil ik jullie graag een nieuw kalenderblad voor mijn verjaardagskalender laten zien. 
Deze keer uiteraard met een Valentijns thema.
Gemaakt met het prachtige papier uit de 12x12"set Get Creative, nu verkrijgbaar!!!
Voor deze pagina gebruikte ik de top loading set, die blijft toch geweldig leuk. 
Daar overheen heb ik de nieuwe hartjes pagina uit de "Get creative" set geplakt.
Alleen aan de randen heb ik de pagina vastgelijmd zodat er nog iets achter kan. 
In de pocket past weer prima een los kalenderblad, dat is best handig want na verloop van tijd heb je toch altijd weer mensen die niet meer op je kalender hoeven te staan, je hoeft dan alleen een nieuw blaadje toe te voegen. 
Voor de strips heb ik de basis strips beplakt met dubbelzijdige tape voor ik ze gestanst heb. De laag met de uit gestanste tekst daar overheen geplakt en toen met glitter de tekst opgevuld. Het is niet goed te zien op de foto's maar het geeft zo'n leuk effect. Dat deed ik ook met de onderkant van de datum pagina, eerst february er uit gestanst, dubbelzijdig tape er achter en dan glitter eroverheen. Ook de kusjes/mondjes kregen een laagje glitter. 
In de hoek rechtsonder is een venster-etiketje geplakt, met in het venster een stukje folie, gewoon van een verpakking, het leven is al duur genoeg ;) 
En dat lampje met het hartje er in, wat is dat toch leuk!
Het etiketje zit om de pagina heen geplakt zodat aan de achterkant ook een soort pocketje ontstaat. 
Hier zitten er strips in met een lief kusje er boven op.
De pagina met de hartjes en de kusjes komen uit de nieuwe collectie van Esther 
Planner Essentials 57 Heart Lover
Met de tabs heb ik de maand weer aan de zijkant geplakt. De achterkant van het kalenderblad wil ik gebruiken om een foto te verwerken van een van de jarige uit die maand. 
Ook hier weer dat leuke lampje en wat tickets uit de nieuwe "Get creative" set met Nederlandse teksten, ook een nieuwe stempel-set van Esther. 
Erg leuk voor de liefhebbers van Nederlandse teksten. 

Gebruikte artikelen.
Papier "Get creative"
ECD Get creative set NIEUW
2008 Planner essentials 56 Tickets&tabs
2009 Planner Essentials 57 Heart Lover
Planner Essentials 22 Top Loading
1657 Planner Essentials Months 
1739 Planner Essentials 21 Note pieces
1837 SKU15 Sentiment strips 
1915 Large Numbers 
1986 Alphabet tabs 
1983 File folder set 2
Planner Essentials 20 Half heart page set
CS254 weekly thoughts
CS253 Note pieces
CS116 Months
CS289 ik ook van jou
Silk microfine glitter {true red}

Dat is een heleboel wat ik gebruikt heb. 
Misschien mis ik nog wat maar dan mag je het altijd vragen.
Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn
Scraplijn


3 opmerkingen:

Els zei

Weer een prachtige pagina heb je van Februari gemaakt.
Veel leuke details zijn er te bewonderen.
Groetjes, Els

Je@net zei

Mooi geworden, Marjolijn!

Anoniem zei

Heel gaaf😍mag ik vragen bij welke set de reinforcements zitten van de hartjes??