woensdag 22 februari 2023

Sarah 20

Nu dacht ik toch dat ik deze pagina al gepost had maar dat is dus niet zo.
Sarah werd 20 afgelopen Januari, geen tieners meer in huis. 
Een goed gevulde pagina waar de journaling nog geschreven moe(s)t worden, dat heeft een reden.
We gingen lekker uit eten op haar verjaardag, dat doen we bij elke verjaardag en Sarah mocht kiezen.
Tapas werd het bij 't Zusje. Daar waren we nog nooit geweest en dat was haar keuze.
We hadden er heel veel zin in en al veel goede dingen over gehoord.
Helaas viel het ontzettend tegen maar de details zal ik jullie besparen.
Na een paar dagen dacht ik, dit zit me helemaal niet lekker, een hoop geld armer en een ontevreden gevoel. Voor Sarah ook een teleurstelling, dus ik heb aan de bel getrokken, een berichtje gestuurd naar het bedrijf zelf. Wat schetst mijn verbazing, de volgende dag kreeg ik een telefoontje van de Manager, ze was echt geschrokken van onze ervaring en had bij het personeel nagegaan wat er toch was gebeurd. 
Dit was echt niet de bedoeling en honderdmaal excuus! 
Ze wilde ons laten zien dat dit echt niet hun manier van werken was en om het goed te maken bood ze ons aan om opnieuw te komen eten, op hun kosten, met 3 consumpties p.p.
Nou dat overblufte ons allemaal en uiteraard zijn we op dat aanbod ingegaan. We hebben die avond heerlijk gegeten, we werden gastvrij ontvangen en het ontbrak ons aan niets. We hoefden echt niets af te rekenen maar hebben wel een flinke fooi gegeven uiteraard.
Zo kan het dus ook, een heel bijzondere ervaring en een groot compliment aan 't Zusje!
Waar maak je deze service nog mee. 
Nu maar weer terug naar de pagina, de journaling is inmiddels geschreven, een bijzonder verhaal dus.
En kijk eens hoe leuk, dit envelopje of eigenlijk is het een ieniemienie foldertje, de sluiting maakte ik met een "postzegel-die" en daar een hartje op 
De tag voor journaling is eerst met een stencil en distress inkt bewerkt, de foto zit op een folder tag.
Het verhaal is geschreven en uiteindelijk een Top! ervaring!
Oh en mochten jullie denken, deze pagina heb ik eerder gezien, dat kan, ik heb hem 2 x gemaakt. Een keer voor Els als voorbeeld en deze dus. Met wat ander papier en details ;).

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn

4 opmerkingen:

Kitty zei

Weer een prachtige pagina! Wat vervelend dat jullie het in eerste instantie zo slecht troffen bij 't Zusje. Maar super hoe ze het goedgemaakt hebben!

Je@net zei

Leuke pagina en wat fijn dat het uiteindelijk zo netjes opgelost werd!

Jolanda Goes zei

Wat een prachtige pagina zo leuk dat mini envelopje ook en de kleuren zijn heel erg mooi. Fijn dat het uiteindelijk toch is goedgekomen tussen jullie en Zusje. Supergoede service zeg.

Els zei

Een prachtige pagina Marjolijn.
Fijn dat je toch een rectie hebt gegeven en dat het prima is opgelost. Dat is nog eens liefde voor hun zaak en klant.
Groetjes, Els