woensdag 8 februari 2023

week 05 sidekick 2023

Ik moest er even over nadenken deze week, de overgang van Januari naar Februari, welk papier ga ik gebruiken en hoe maak ik daar een mooie overgang mee. 
volgens mij is het best goed gelukt. Links is de achtergrond nog steeds het prachtige mystical winter papier, rechts en de details links zijn gemaakt met het Bellrose pink paperpack.
Ik wilde ook graag de nieuwe tickets gebruiken maar hihi, uiteindelijk niet een.....
Maar wel 2 leuke pagina's in mijn planner weer.
Links met pockets
Daarin tickets en het weekoverzicht
Rechts met flapjes waar de foto's op zitten en de journaling kan daar achter. 
Al een eindje op weg in week 6 inmiddels maar de keuze's zijn gemaakt dus ik kan weer verder. 
Ben ook nog bezig met verjaardagskaarten en het Kalenderblad voor Maart.
Ik ben huisjes aan het maken, ja, van die leuke van Tim Holtz en verder nog van allerlei andere dingen die op mijn pad komen. 

Het is ook heerlijk weer om te wandelen dus dat doe ik ook, en als Koby er is om op te passen is dat helemaal een feest.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn

3 opmerkingen:

Je@net zei

Zo leuk met al die flapjes!

Els zei

Je hebt weer hele mooie en verrassende pagina's gemaakt voor deze week.
Zo leuk al die plekjes waar iets in kan en de flapjes.
Groetjes, Els

Kitty zei

Hmmm, een beetje rustig voor jouw doen geloof ik ;P
Maar wel weer prachtig!