maandag 13 februari 2023

Happy Birthday....Tag.

Zondagochtend een tagje gemaakt voor aan een bosje bloemen.
Ik zag gisteren de live van Reanna bij toeval voorbij komen en ben blijven hangen. Zo leuk die bloemen maken,....ik ben er alleen geen ster in. Toch maar weer een poging gewaagd en ik ben wel tevreden deze keer. Ik had van alles uit de kast getrokken om ze te kleuren, uiteindelijk heb ik een mengsteltje van "color burst" en een soort pasta die je nat moet maken gebruikt, sommige zijn met glitter maar ook zonder. Ik weet oprecht niet meer hoe het spul heet, heb het al jaren maar nu eens tevoorschijn getoverd. Het zit in hele kleine potjes en dit spul is dus niet uitgedroogd, haha. (glossy pearls???)
Ik heb de Nested tags van Joset gebruikt, De bovenste is van Vellum gemaakt. 
Dat heb ik eerst ge-embost en nog in de stencil gekleurd met oxide inkt 
Dat geeft een supermooi effect.
Tussen de bloemen een mini tagje met een stempel er op, de andere helft van de stempel "birthday" staat op de achterste tag maar niet op de foto helaas. 
Hier kun je misschien wat beter het effect van het embossen zien. 
Dit is de sandwich die ik gebruikt heb.
basisplaat
snijplaat stencil
vellum (dikke)
rubber mat
embossingplaat big shot

Ik ga dit zeker vaker doen want het geeft zo'n leuk resultaat!

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn



3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

O dat geëmboste en gekleurde vellum geeft zeker een gaaf effect Marjolijn. Ik dacht dat je met 3d pasta had gewerkt. Je bloemen zijn zeker ook heel leuk. Een mooi label om aan een presentje/bloemen te hangen.
Lieve groetjes Miranda

Kitty zei

Dat is zeker een mooie techniek Marjolijn! Moet ik (proberen te) onthouden ;P Prachtige tag!

Els zei

Een heel mooi label met deze techniek.
Groetjes, Els