donderdag 23 februari 2023

Week 07 sidekick 2023

Het was natuurlijk de Valentijnsdag in deze week maar wij doen daar eigenlijk niet echt aan. Ik maak altijd wel een kaartje voor Theo en voor de kinderen iets met iets lekkers er in, ja dat blijven ze leuk vinden!
Verder is het een gewone dag. 
Deze keer ging ik wel naar de stad met Eva en gingen we samen lekker lunchen bij Max&Anne dus toch een dag met een bijzonder tintje!
Rechts een flap gemaakt met de This week Die-set. Erg leuk vind ik die.
Vaker gebruiken {note to myself} 
In de flap zit mijn weekoverzicht en een aparte pagina voor de journaling. 
Helaas een week met meerder nare berichten in onze directe omgeving, van een hoop ik oprecht dat het goed te behandelen is en dat het daar bij blijft.
Voor de andere is het helaas anders gelopen al was dat een eigen keuze, het hakt er allemaal wel in. 
Daarbij vallen mijn kapotte telefoon en wat andere beslommeringen in het niet.
Helaas is het leven niet altijd even leuk en zeker niet zo maakbaar als men ons doet voorkomen.
Geniet dus van elke dag!!!
(Ook een note to myself)
Dit doosje maakte ik voor mijn vriendin.
Het hartje springt omhoog als je het doosje open doet. Helaas vergeten een foto van te maken. 
Deze waren voor de beide meiden. 

Het kaartje voor Theo had ik al laten zien.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn

1 opmerking:

Kitty zei

Leukleukleuk! En weer met veel zorg gemaakt, dat kun je echt zien hoor!