maandag 27 februari 2023

week 08 sidekick 2023

CARNAVAL
De kleuren van deze pagina springen er nog al uit maar het zijn de Tilburgse kleuren tijdens het Carnaval in Kruikenstad, de naam voor Tilburg tijdens dit feest. 
In combinatie met het Bellrose papier een vrolijke creatie dus.
Afgelopen week stond dus in het teken van Carnaval, zelf heb ik het niet gevierd. 
Koby kwam logeren zodat de jeugd heerlijk op pad kon zonder zich ergens druk om te
maken. Ik had graag naar de optocht gaan kijken na 3 jaar géén optocht maar omdat Koby nogal een schrikachtig hondje is heb ik dat maar niet gedaan, bovendien is dat ook niet zo leuk als je daarna niet even de kroeg in kunt duiken want dat hoort er wel een beetje bij.
Wij zijn dus heerlijk gaan wandelen en hebben op een rustig terrasje bij de 7 Geitjes een kopje koffie gedronken. Ook heerlijk! Geen foto's gemaakt helaas.
De optocht moet geweldig zijn geweest, hier een van de praalwagens, ik heb de foto van Internet gehaald, hij is dus niet van mijzelf.
Aan de binnenkant mijn weekoverzicht.
De journaling moet ik nog schrijven.

Ik heb lekker veel gefröbeld afgelopen week en gewandeld.
Ben aan mijn Art-journal begonnen en heb het maken van Anita's bloemetjes ontdekt!!
Heerlijk tijdverdrijf, ik geloof dat ik begin te wennen aan mijn pensioen. hihi.
Mijn telefoon is terug en ziet er uit als nieuw alleen ohh kreun alles weer terug zetten, 
ik denk dat ik hem maar niet meer laat vallen.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn

5 opmerkingen:

Je@net zei

Alaaf....ziet er gezellig uit, Marjolijn!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijk geheel zijn deze pagina's geworden Marjolijn, ik wist niet dat Tilburg in Kruikenstad veranderde tijdens Carnaval. Weer wat geleerd hihi. Leuk om er een foto van een wagen bij te doen want dat hoort er toch wel bij. Nee inderdaad geen goed idee om je telefoon te laten vallen, gelukkig is hij weer gerepareerd.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi,
ik ben blij dat ik je blog gevonden heb, hopelijk krijg ik wat inspiratie om eens te starten met de sidecick voor dit jaar. heb ondertussen zoveel stansen...
gr Alma

Scraptastisch zei

Ik kan bijna niet wachten op mijn pensioen (nog 2 jaar)
Lijkt mij zo fijn dat je dan rustig kan knutselen wanneer je er zin hebt! Ik heb heerlijk bij je terug gekeken en wil ook zo graag pagina's maken met de stansen en stempels van EC maar ik weet echt niet waar ik de tijd vandaan moet halen?! Ik geniet heel erg van je pagina's in je boekje en je mooie bloemen die je hebt gemaakt! Laat de jeugd maar lekker genieten hebben zoveel gemist in corona tijd dan passen wij wel op hè! Fijne avond Marjolein,
xx Gerie

Els zei

Wat heb je met dit onderwerp prachtige pagina's gemaakt.
Groetjes, Els