donderdag 16 februari 2023

Let's make Art

Met de supergave nieuwe set van Esther "Art Party" maakte ik deze pagina in mijn Planner. 
Je ziet het bijna niet maar het is een pocket, gemaakt met de "wave pocket set", ik gebruikte alleen het onderste gedeelte.
In de pocket zit de tag die je op de achtergond ziet.
Op de ezel pronkt de kerstkaart die ik afgelopen kerst heb getekend.
De pot is van Vellum gemaakt. Het lijkt net bevroren glas.
De kwasten staan er los in, wat een heerlijke set is dit. 

Dit is voor nu even een laatste berichtje, hihi. 
Ik heb mijn telefoon laten vallen en die is in reparatie. Helaas kan ik dus geen foto's maken en bewerken. De reparatie gaat wat langer duren dan gepland, gedoe met de verzekering helaas. Maar het komt vast goed en dan ben ik er weer. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn

1 opmerking:

Els zei

Dit ziet er weer super leuk uit en leuk de flap met de glue en inkt erbij.
Groetjes, Els