zondag 19 februari 2023

week 06 sidekick 2023

Gelukt!
Omdat mijn telefoon stuk is, en nog steeds niet gerepareerd, :(! kon ik geen foto's bewerken en wat een ellende was dat toch. Gelukkig was Theo mijn reddende engel en kan ik nu een heleboel doen met een reserve telefoon. Het enige wat ik niet kan op mijn telefoon is, jaja, geld uitgeven! hihi....
Dat scheelt dus een hoop want ik moet er echt wat meer moeite voor doen nu, lekker sparen dus voor de nieuwe producten van Joset deze keer!!
Maar goed, terug naar deze week 6 alweer!!!

Het was een rustig weekje met niet echt bijzondere gebeurtenissen maar er is altijd wel iets te melden.
Zo was Koby een dagje bij mij en ik smelt als ik dat beestje in zijn ogen kijk, Ze is zo lief maar ook lekker ondeugend en speels. Samen maken we heerlijke wandelingen, als ZIJ er zin in heeft, anders gaat ze als een boze peuter op de grond zitten en doet geen stap.
Waar herken ik dat toch van.........
Kikker is vanaf dag 1 haar favoriete speeltje en al helemaal uit elkaar getrokken, is het geen schatje?
Het weekoverzicht zit deze keer in een pocket. 
Aan de rechterzijde heb ik Pocket page gebruikt, lekker veel fotootjes kunnen daar in en vaak zeggen die genoeg.
Achter de fotootjes heb ik ruimte gelaten om een klein tagje met wat journaling daar op te verbergen.
Ik had zelf puddingbroodjes gemaakt en die waren me toch lekker!!!
Bij de middelste foto heb ik een dubbel kaartje gemaakt omdat ik een korte beschrijving van het recept er in wilde verwerken. Ik snijd dan aan de bovenkant van het hoesje een klein randje er af zodat het kaartje er mooi in valt.
En oeps! Ik moet nog wat schrijven zag ik later.
Op de achterkant va het weekoverzicht wat foto's van de heropening van "onze" Appie!
Die werd heropend na een verbouwing, ohhh dat is dus niets voor mij. Alles staat ergens anders, niks kon ik meer vinden, vanwege de opening was het natuurlijk hartstikke druk, de kriebels kreeg ik er van. Ik ben dus na een klein rondje weer omgedraaid om de volgende dag maar terug te gaan want hier werd ik heel onrustig van. Gelukkig kunnen we weer om de hoek boodschappen doen want het was wel een gemis. 2 supermarkten zijn in onze omgeving weg dus we kunnen alleen hiernaartoe of laten bezorgen of een paar kilometer verder op. Blij met onze Appie dus!

Nou ik hoop dat ik deze week mijn telefoon nog mag ontvangen, hij ligt ergens in Nuth, Zuid-Limburg, en met de Carnaval momenteel heb ik er niet veel vertrouwen in maar uiteindelijk komt het vast weer in orde. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

4 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er gaaf uit, Marjolijn.
En hopelijk zijn de pakketbezorgers snel weer nuchter en kan de telefoon jouw kant op komen ;o)

Els zei

Je hebt weer leuke pagina's gemaakt en het straalt eraf dat je genoten hebt van Koby en de kikker. Heel leuk met de pockets.
Groetjes, Els

Heidie zei

Wat een mooie pagina's heb je weer gemaakt.

Liefs Heidie

Jolanda Goes zei

Ook dit zijn superleuke pagina's Marjolijn. Wat heerlijk dat je zo kan genieten van Koby! Wat een leuk idee de tekst en het recept achter de foto verwerkt. Alles is weer heel inspirerend!