vrijdag 16 februari 2024

Valentine!!


Voor mijn 2 meiden heb ik een bonbonbox gemaakt gevuld met snoep. 
Dat vinden ze allebei lekker dus dat zal wel in goede aarde vallen denk ik.
Op het ene doosje het 
"bezige bijtje" 
Op het andere het 
"lievebeest"
Ik heb het heel simpel gehouden want ik was een beetje aan de late kant met Valentijn dit jaar. 
Ach ja het gaat om het idee toch?

En ze vonden het leuk, al is de een aan het lijnen (vastentijd) en de ander had het zo op! haha. 

Deze doosjes zijn weer gemaakt met producten van E.C.D.
Uit de paper flowers en Cut&Whimsical collectie

2046 Elegant leaves 2
2047 Bon Bon box Large
2059 Ladybug
2060 Bee

En nu, ga ik even haken, ik heb zoiets leuks gevonden en die wil ik heel graag maken. 
Je moet wel lid worden van de groep om het patroon te krijgen. 
Wordt vervolgd...

Dankjewel weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

12 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een lieve en mooie doosjes heb je gemaakt Marjolijn......gr karin

Annie H zei

O zo’n gave doosjes met die blije diertjes erop, daar word je toch meteen zelf vrolijk van.
Groetjes, Annie

alma.heijenk@gmail.com zei

hele leuke doosjes heb je gegeven.
groetjes Alma

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke doosjes en het bijtje en het lieveheersbeestje vind ik ook prachtig.
Fijn weekend en veel haak plezier.
groetjes Marjan.

Angélique zei

Ah, wat een schattige Valentijncadeautjes! Met zoveel liefde gemaakt, heel tof.

Crea Astrid zei

Wat een schattig en vrolijk bonbon doosje heb je gemaakt voor de meiden. Lekkere inhoud ook. Ik vind die hartjes ook altijd lekker, als is dat voor mij weer even geleden dat ik die gegeten heb. Kocht ook regelmatig toen de kinderen klein waren op de markt. Hihi.

Groetjes, Astrid.

GerJanne zei

Wat een lieve doosjes maakte je! Heel leuk zo gevuld en met dat labeltje eraan.
Ik ben benieuwd naar Gerrit Gans. Volg je Busy Bessy ook? Die had me toch een enige konijntjes gehaakt!

https://busybessy2.blogspot.com/2024/02/pocket-bunny.html?sc=1708132633440#c6790054723239027709

Wie weet vind je het leuk daar eens te kijken...

Heidie zei

Wat een leuke doosjes heb je gemaakt voor je dochters.

Liefs Heidie

Kitty zei

Leuke doosjes lekkers!

!neke zei

Ze zijn heel erg leuk !!!!!
groeten Ineke

Anoniem zei

Superleuk deze doosjes voor je dochters, ik hou ervan om zo bonbons te geven…toppie!
Ik las ook je foutje bericht van postnl, tis echt van de gekke! 😩
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele mooie doosjes met lieve diertjes erop Marjolijn en ook de inhoud ziet er goed uit. Yummie.
Lieve groetjes Miranda