woensdag 14 februari 2024

Memorydex February

Het 1e kaartje in mijn Memorydex met de verjaardagskalender is klaar.
Ik vind het nu al leuk!!
Op de plek met het ruitjespapier zit een pasfoto van de jarige maar die ga ik natuurlijk niet op mijn media plaatsen, zeker niet zonder toestemming maar het geeft zo wel een goed beeld van hoe het er uit ziet. 
Op de achterkant staan de N.A.W. gegevens ingevuld dus dat kan ik niet laten zien. 
Volgende kaartje maak ik eerst een foto van voor ik dat invul. Ik kreeg het niet netjes verwijderd 

Voor dit kaartje heb ik de memory cards van Vaessen gebruikt en de details zijn uit heel veel sets van de planner van E.C.D. 
Dit is echt leuk om te doen en het staat zo gezellig op mijn bureau. Ik zie nu heel de tijd de eerstvolgende jarige dus vergeten om een kaart te maken wordt nu wel heel erg. Haha.
Van Jolanda mocht ik de foto laten zien. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

10 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

oeh... dit is wel héél erg mooi en staat leuk op je werkplek.
kun je niemand meer vergeten!
groetjes Alma

Jacqueline Muller zei

Heel leuk! Leuk idee ook om op die manier een verjaardagskalender te maken. ♥️

Kitty zei

In één woord superleuk!

!neke zei

Super leuk weer !!!!!
groeten Ineke

Scraptastisch zei

Super leuk idee weer Marjolijn, wel op tijd draaien hoor om geen verjaardag te vergeten, hihi Met de foto erbij is het heel gezellig op je werkplek!
xx Gerie

KarinsArtScrap zei

super gaaf gedaan Marjolijn,,,, heel leuk.......gr karin

Doris knippenenplakken zei

Leuk idee om op deze manier ene verjaardags kalender te maken. Prachtig pagina's. Groetjes Doris

GerJanne zei

Wat leuk, Marjolijn. Ziet er heel leuk uit.
En nee jij hebt geen smoezen meer waarom je een verjaardag vergeet😉

Marjan zei

Zo gaaf gedaan, echt een heel mooie en aparte kalender en een aanwinst voor je bureau!

Angélique zei

O, wat superleuk! Dat staat vrolijk en is heel handig, erg mooi gemaakt.
Nu niet vergeten ook regelmatig op het volgende kaartje te kijken, want als ze dicht op elkaar zitten qua datum of nog erger op dezelfde dag jarig zijn....
Groetjes vanuit een luxe zetel met kom thee bij de garage, haha