maandag 12 februari 2024

Berichtje over Blog reacties (misschien heb je er iets aan)

Een tijdje terug kreeg ik van Marjan een reactie waar ze in aan gaf dat ze haar reacties die ze naar mij stuurde niet terug zag terwijl ze toch echt reageert, dat is natuurlijk heel vervelend voor haar en voor mij want ik lees dan haar leuke reacties niet. Tegelijk gaf ze aan dat ze misschien in mijn "spam"box zaten maar daar zag ik ook niks. Ik ben dus verder gaan zoeken en toen kwam ik dit tegen, ik wist niks van deze opties, blog al jaren dussss, of het nieuw is, geen idee maar het heeft mij wel geholpen!!
Hopelijk helpt het jullie dus ook. 
Als ik op mijn telefoon mijn reacties wil lezen zie ik dit.

Ik klik dan op reacties en normaal zie ik dan dus nieuwe reacties daar staan maar,......

Als ik dan op dat kleine pijltje (driehoekje tussen alle en beheren) klik zie ik dit verschijnen
En daar stonden dus 35 spam berichten en nog niet gepubliceerde reacties. Al die zgn. spam waren gewoon reacties van mijn blogvriendinnen. Ik heb ze nu allemaal gelezen en geplaatst. Sommige van jaren geleden! Heel blij dat ik dit gevonden heb.
Dit driehoekje zie je ook op je P.C. of laptop.
Ik snap nu ook dat sommigen mensen dus aangeven dat ze 2 x moesten reageren om hun reactie terug te zien, dan staat hun 1e reactie dus hierin. Heel vreemd, geen idee waarom maar ik hoop dat dit jullie ook helpt. 

Lieve groet,
Marjolijn. 

9 opmerkingen:

Je@net zei

Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken!

alma.heijenk@gmail.com zei

dank voor je uitleg.
groetjes Alma

Marjolijn van Elsberg zei

Deze reactie zat dus,....in mijn spambox, geen idee waarom.

Anoniem zei

Hoi Marjolijn, dit is bij mij bekend en kijk hier elke dag en vind dan soms reacties…heel vervelend!
Er is nu weer weer iets anders bij mij…onderaan berichten staat onder een streep “reactie toevoegen” en ik kan daar weer niks mee! 🙈😩 Het gaat ook nooit vanzelf bij blogger!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Crea Astrid zei

Dank je voor de uitleg. Ik heb net bij mij gekeken en dat was dus ook het geval. Zijn er aardig wat die nog niet geplaatst zijn.
Raar dat die dat dan zo ook nog apart zet, want ik heb soms gewoon ook al in de leeslijst dat ik ze er dan nog zelf bij moet zetten, maar dat er dan nog een aparte spam map was wist ik niet.

Groetjes, Astrid.

Kitty zei

Het heeft mij erg geholpen, dank je wel, en omdat ik denk dat er in 'mijn' kringetje ook wel mensen zijn die er iets aan hebben, heb ik voor morgenochtend ook een berichtje met deze informatie klaarstaan, hahaha. Spread the word! ;)

Annie H zei

Hoi Marjolijn, ik heb dit ook pas verleden jaar ontdekt bij mij stonden er bijna 200 in. Nu kijk ik daar natuurlijk dikwijls in. Er veranderd regelmatig wat en dan is het zoeken (en soms niet meer te vinden).
Groetjes, Annie

Jolanda Goes zei

Dankjewel voor de tip! Ik had er ook een stuk of 30, van 2009 af...
En wat is je paddestoelenpage prachtig zeg! Ik vond hem al mooi maar nu het af is met alles er op en er aan, geweldig!!

Marjan zei

Sinds ik dit weet, ook geleerd van iemand anders, kijk ik regelmatig en staan er regelmatig reacties in van blogdinnen. Raar en vervelend, maar als je het weet op te lossen gelukkig.