zondag 25 februari 2024

Insert card (Cricut)

Naast alles wat ik maak met E.C.D. producten heb ik ook nog mijn Cricut staan, en een Silhouette.
Ja, het is erg, ik weet het, het ergste is dat ze stonden te verstoffen maar nu ik wat minder DT werk heb ben ik me weer aan het verdiepen in die twee apparaten. 
Ik heb zelfs de proefperiode van mijn Cricut Access eindelijk eens opgestart. Wat een gedoe was dat maar oké het is gebruiksklaar nu. 
In dat Access programma kwam ik deze mooie insert cards tegen.
Eigenlijk hoef je niks zelf te doen haha.
Je kiest je patroon, legt papier op de mat en doet vervolgens wat de machine je aangeeft.
Het enige wat ik zelf aan deze kaart heb toegevoegd zijn de gouden glitter stipjes van het lijfje en dat was meer een oplossing om een foutje weg te werken. 
Hier zie je het misschien wat beter.
Het tussenstukje was met het vouwen wat gescheurd dus ik dacht dan plak ik er een plakbandje achter, maar ja, dat plakt natuurlijk aan de voorkant. Zo bedacht ik dus om er glitter op te strooien,
En zeg nou zelf, het is toch echt wel een mooie kaart geworden. 
Hij gaat vandaag mee naar mijn nichtje die is jarig en we zouden er naartoe gaan maar ik zit al een paar dagen in de lappenmand dus ik blijf maar beter thuis i.p.v. 3 uur in de auto en in een overvolle kamer met drukke mensen. Jammer maar het is even niet anders. 

ik ga vandaag weer wat verder improviseren want de vlinder bracht mij op een ideetje dat ik uit wil gaan proberen. 
Als het lukt zal ik het hier ook delen.

Fijne zondag allemaal.

Bedankt voor je bezoekej,
liefs, 
Marjolijn. 

12 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

leuke kaart geworden, ik heb beide apparaten niet weet dus ook niets van wat ze kunnen/doen.
vervelend in de lappenmand, ik ook een beetje, keelpijn en hoesten.

De laagjes kaart bestaat uit verschillende "matten", hiervoor kies ik papiertjes die niet zo zwaar zijn. (wat je ook kunt doen is uit het midden van zo'n mat wat uitstansen zodat er alleen de buitenrand over blijft). Verder elk strookje, vierkantje een mat. En de stansmal tel ik ook mee is ook een laagje.
mijn kaart is 20 gram.
beterschap en fijne dag, Alma

Kitty zei

Beterschap Marjolijn!

De techniek staat voor niets ;) Leuke kaart en goed bedacht om zo een foutje weg te werken.

KarinsArtScrap zei

Van Harte Beterschap Marjolijn en een mooie kaart.....gr karin

!neke zei

Heel leuk !!!
Ik heb de silhouette gehad en had daar voortdurend `````````'ruzie"mee.
Verkocht ! Ben nu aan de "foil", leuk ...maar lukt ook niet atijd , is erg gevoelig voor de goede druk van de platen. Maar wel leuk !!!
Net toch weer een stans besteld....

Beterschap !
groeten Ineke

Angélique zei

Dat is zeker een mooie kaart. Je hebt het foutje goed weggewerkt, ik zie er niets van.
Wel zonde als je zo weinig met die machines doet, maar ik begrijp dat je daar nu verandering in gaat brengen, veel plezier met ontdekken en uitproberen.

Scraptastisch zei

Beterschap Marjolijn, kom maar weer snel uit het lappenmandje! Een cricut heb ik ook gehad maar jaren terug iemand anders er blij mee gemaakt, was niet zo mijn ding!
En Silhouet ken ik verder niet. Zie weleens, dat ze daar doosjes etc. mee uit snijden?! Het is een mooie strakke kaart geworden voor je nichtje maar vind je andere werkjes toch leuker, als ik eerlijk mag zijn.
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart, leuk en handig toch dit soort kaarten maken om wat op voorraad te hebben. Vaak als je er mee gaat spelen krijg je vanzelf weer andere ideeën. Zelf heb ik de Cricut en de ScanNcut en blijf het leuk vinden om ideeën uit te proberen.
Hopelijk knap je snel weer op Marjolijn, beterschap.
Lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei

Leuke vlinder kaart met je machine gemaakt en je zegt het al de machine doet het werk.
Heb ook een machine staan en vergeet die te gebruiken.
Beterschap.
groetjes Marjan.

GerJanne zei

Balen dat je in de lappenmand zit! Hopelijk knap je snel op.
Je kaart is inderdaad heel mooi. Woensdag laat ik een kaart zien die er een beetje op lijkt....maar ik heb geen cricut oid.

Elly zei

Hele leuke kaart! En deze apparaten heb ik zelf niet, lijkt me ook te technisch.
Heel veel beterschap.
Groetjes Elly

Bernadet zei

Wat een leuke kaart is dit geworden Marjolijn.
Goed dat je deze machine weer even afgestoft hebt;)

Marjan zei

Zeker heel mooi effect en best fijn even een kaart waar je niet zoveel werk aan hebt. Ik heb ook een Silhouette, vroeger veel mee gedaan, maar die is al oud (was de eerste) en ging rare dingen snijden, dus staat nu ook in ene hoek. jammer, je kon er leuke dingen mee doen.
Hoop dat je intussen al wat opgeknapt bent!