woensdag 21 februari 2024

Mushroom house

Ohhh zo wil je toch wonen, in zo'n ieniemienie paddenstoelenhuisje!!!
Moet ik wel mijn hobbykamer opgeven😕,.....toch nog maar even over nadenken.
Ik had deze set al heel lang in huis maar nog nooit iets mee gedaan. 
Ik had er eigenlijk andere plannen mee maar dat komt nog wel, dit kaartje maken was ook heel erg leuk om te doen. 
Dat andere plannetje moet dus even wachten. 
Deze kaart is erg leuk voor een kinderverjaardag of een uitnodiging voor een wandeling in een kabouterbos, ik zie die kabouters al jaloers kijken!

Vandaag staat mijn haakwerkje weer op het programma!

Deze kaart maakte ik weer met een set uit de Cute&Whimsical collectie van E.C.D.
1796 Mushroom House Folding card. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

17 opmerkingen:

Josje zei

Wat een super leuke kaart is dit
Groetjes Josje

Anoniem zei

Het is idd een beeld van een kaart en mooi gekleurd. Ik ben nu wel nieuwsgierig wat je er eerst mee zou gaan doen haha
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart heb je met deze prachtige paddenstoelhuisje gemaakt.
Ik ben beneiuwd wat je andere plannen ermee zijn.

Groetjes, Astrid.

!neke zei

Super leuk !!!!
groeten Ineke

Doris knippenenplakken zei

Super mooi paddenstoelen huisje , leuk gedaan. Groetjes Doris

Marjan zei

Jaaa, enig zo'n paddenstoelenhuisje, zo jammer dat de kaboutertjes niet echt bestaan :) Maar als kaart is hij ook super, Marjolijn!

alma.heijenk@gmail.com zei

Super cute dit huisje... jammer hoor dat je dit nog niet eerder gebruikte.
groetjes Alma

Angélique zei

Oh, een prachtig optrekje! De hobbykamer kan toch in de aanbouw naast de voordeur? 🙃
Wat heb je er een prachtige creatie van gemaakt, daar zal zeker iedere kabouter graag in willen wonen.

Elizabeth zei

Zo'n paddenstoelhuisje is enig! Ik krijg zin om het na te gaan tekenen...

Epie zei

Een prachtig paddestoelhuisje, wwooww
Groetjes Epie

Trudy zei

Wat een super leuk en vrolijk paddestoelhuisje heb je gemaakt!
Om in te wonen idd een beetje te klein!
Groetjes Trudy

karin zei

Echt schattig dit paddestoelenhuisje. Schitterend gemaakt.
Groetjes,
Karin

Scraptastisch zei

Keileuk deze paddestoel Marjolein en krijgt vast een goede bestemming!
xx Gerie

KarinsArtScrap zei

wat een mooie gave paddestoel Marjolijn........... en je had bij alletwee een reactie gezet........gr karin

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke paddenstoel kaart.
Ook mooi gekleurd.
groetjes Marjan.

Elly zei

Ziet er heel mooi uit deze paddenstoel
Groetjes Elly

Kaartenkraam zei

Een superleuke kaart, ja dit is echt het huis van kabouter Spillebeen, geweldig!

groetjes van Ank