vrijdag 9 februari 2024

Happy new Home...

Mijn vriendin is aan het verhuizen en daar moet natuurlijk een kaartje voor komen.
Een kerstkaart????.... zul je nu denken!
Ja en nee, mijn vriendin is gek op kerst en het liefst zou ze haar huis het hele jaar in kerstsferen versieren maar ja, dat doet ze toch maar niet.
Als grapje bedacht ik dat ik dan wel een aangekleed huisje kon sturen.
Winters, kerst, gewoon leuk, dat zeker!
Dit gezellige vogeltje komt haar welkom heten in haar nieuwe appartementje.
Op de achtergrond heb ik met een zelfgemaakte folder en oxide inkt gewerkt.
De folder maakte ik met de achtergrond van een magneetvel, de verpakking dus.
Nooit weggooien daar kun je hele leuke stencils mee maken en als je ze voorzichtig gebruikt gaan ze best lang mee. 
De voorkant heb ik op acetaat verwerkt dat geeft een heel bijzonder effect.
Ik hoop dat ze heel gelukkig gaat worden op haar nieuwe plekje en als ze helemaal over is ga ik zeker op bezoek. 
Voor nu ga ik dit kaartje naar haar versturen. 
Ik weet zeker, heel zeker dat ze het erg leuk gaat vinden.

Gebruikte artikelen E.C.D
Cute&Whimsical

1689 Christmas door
1685 Winter bird
1800 Leaf pattern background

En nu ga ik eens wat blogs bezoeken want dat is weer even geleden.
Ik ben eindelijk een beetje bijgekomen van een weekendje weg en heb alles weer opgeruimd en gisteren dus dit kaartje gemaakt. 
IK kijk uit naar wat jullie allemaal gemaakt hebben afgelopen week. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

13 opmerkingen:

Angélique zei

Haha, ik dacht inderdaad "dat is wel heel erg kerstig voor een verhuizing in februari", maar nu snap ik het, superleuk! Je hebt de kaart prachtig gemaakt met de gezellige deur en mooie binnenkant.

Marjan zei

Haha, grappig dat ze zo dol is op kerst, je zult haar wel blij maken met deze kerstdeur en mooie binnenkant, toch nog iets van kerst in huis! Wat ze lekker lang kan laten staan!

alma.heijenk@gmail.com zei

erg leuk gedaan, ik dacht idd ook he/ verhuiskaartje in kerstkleurtjes?
maar erg leuk en na je verhaaltje ook heel toepasselijk.
groetjes Alma

Heidie zei

Wat een mooie kaart. Daar zal ze vast en zeker blij mee zijn.

Liefs Heidie

KarinsArtScrap zei

wat een mooie vrolijke kaart Marjolijn........gr karin

Scraptastisch zei

Heel bijzonder en prachtige verhuiskaart voor je vriendin Marjolijn! Het hele jaar het liefste kerstsfeer, haha dit moet je tegen jou niet zeggen hè! De achtergrond met je zelfgemaakte folder is heel mooi geworden en ook de deur op acetaat is heel apart en alles tot in de puntjes afgewerkt! Ik ben heel benieuwd naar je weekend maar dat gaan we vast nog wel zien of horen.
fijn weekend,
xx Gerie

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje is het! Met die acetate geeft het zo'n leuk effect!
En de binnenkant is super. Er zijn winkels die het hele jaar alleen kerstspullen verkopen...echt iets voor je vriendin!
Intensief weekend gehad zo te lezen..

Kitty zei

Mooi kaartje Marjolijn!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een superleuke kaart voor je vriendin Marjolijn en heel toepasselijk begrijp ik. Dat is toch het leuke van zelf maken, ga hier maar eens om in de winkel ;) Een leuk effect om die deur op acetaat te maken en het vogeltje is echt een dotje. Hier komt de energie langzaam terug na de longontsteking.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een superleuke kaart voor je vriendin Marjolijn en heel toepasselijk begrijp ik. Dat is toch het leuke van zelf maken, ga hier maar eens om in de winkel ;) Een leuk effect om die deur op acetaat te maken en het vogeltje is echt een dotje. Hier komt de energie langzaam terug na de longontsteking.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Ik begrijp jouw vriendin heel goed, ik zou ook wel het hele jaar kerstversiering willen hebben *lol*
Je kaart is geweldig, mooi gedaan ook die achtergrond achter het vogeltje en door het acetaat krijg te kaart veel diepte!

groetjes van Ank

!neke zei

Ik vind hem super leuk !!!!
groeten Ineke

Jolanda Goes zei

Wat een mooi kaartje en veel oog voor detail. Hier is je vriendin vast heel erg blij mee en laat ze hem het hele jaar hangen, tot en met kerst!