zondag 11 februari 2024

Op een rode paddenstoel....

Dit moet ik natuurlijk even toelichten want zeg nou zelf, zo netjes ziet het er niet uit.
Een gekreukelde envelop met een paddenstoel er op, tja. nou hoe dat zo komt?
Zoals ik al eerder vertelde was ik afgelopen weekend met nog 21 andere vrouwen, helaas waren er 2 door omstandigheden afwezig, op een Crop/Scrapweekend. 
Dat was erg gezellig en er werd heel veel gemaakt. Van alles wat, kaarten, planners albums echt zo leuk.
Heel veel inspiratie opgedaan en dat is natuurlijk nooit verkeerd. 
Maar nu terug naar de envelop
Tijdens dat weekend hadden we ook een ruil/weggeeftafel. Ik had zelf niks meegenomen want ik heb nog niet zo lang geleden al mijn overtollige spullen weggegeven aan een hobbyclub voor mensen met een beperking, ook een goed doel. Persoonlijk voelde ik me dus best wat bezwaard om dan toch iets mee te nemen van die tafel maar het mocht gewoon, het lag ervoor. En daar lag ook deze stempel, zo ontzettend gaaf, die heb ik meteen in mijn hart gesloten en geadopteerd want wie (ik weet echt niet wie) doet nu zo'n gave stempel weg. Eenmaal thuis heb ik de stempel schoongemaakt en een laagje mountingfoam gegeven.
Daarna moest ik hem uiteraard even proberen dus snel een papiertje gepakt.
In dit geval was het een lege envelop die op tafel lag en ohhhh ik was meteen nog meer verliefd!
Direct heb ik mijn kleurpotloden erbij gepakt, Derwent intens, en ik ben gaan kleuren. Dat is echt zo ontzettend lang geleden dat ik dat gedaan heb en wat vond ik het heerlijk ontspannend.
Na het kleuren toch even een natte kwast erbij gepakt en later nog wat spetters aangebracht. 
Ik vind het zo geslaagd, bijna jammer dat ik het niet op fatsoenlijk papier heb gedaan. Maar ik ga hem verwerken in mijn planner. Kan er meteen een verslag in van het weekend. 
Ik wilde hem dus toch even met jullie delen.

Oh en verder over het weekend, het was gezellig en ik heb zoals gewoonlijk heel weinig gemaakt. 
Meer gekletst en rondgekeken, lekker gegeten en ideetjes opgedaan. 
Voornamelijk heb ik poppetjes gemaakt van Joset haar collectie, die komen later ook nog overal tevoorschijn op een werkje hier en daar. 

Deze envelop laat ik ook nog wel zien als hij eenmaal IN mijn planner zit.

Bedankt voor je bezoekje, liefs, 
Marjolijn. 

14 opmerkingen:

Je@net zei

Het is dan ook echt een schatje!!

KarinsArtScrap zei

wat mooi en lief Marjolijn......gr karin

Angélique zei

Als ik de stempel zie, zeg ik ook mwoah.....
Maar zoals jij hem hebt ingekleurd: WAUW, waanzinnig gaaf! Jij kan gewoon toveren, dat maakt het verschil! Wat ben jij toch ongelooflijk creatief.
Leuk dat het zo'n geslaagd weekend was, mooie herinnering.

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke envelop , misschien een strijkbout erover heen zou er wel iets tussen liggen.
Wat leuk op stap een heel weekend en lees dat het gezellig was , kan me ook niet anders voorstellen .
Prachtige stempel en ook heel mooi ingekleurd.
groetjes Marjan.

!neke zei

Gave stempel !!!
Ik vind het juist wel wat hebben zo op en enveloppe !
En verwerken lijkt me gaaf !
groeten Ineke

!neke zei

Super gaaf !!!
En op de enveloppe heeft wel iets !
Mooi gekleurd !
En verwerken lijkt me een prima idee !
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh maar dat is leuk zo'n weekend met gelijkgestemden. Ik zou het geloof ik inderdaad ook vermoeiend vinden maar als het de moeite waard is, top! Altijd leuk om ideeën uit te wisselen etc. Dit is zeker een leuke stempel en heel gaaf ingekleurd, juist leuk dat er een verhaal achter de kreukels zit, vooral omdat je hem in je planner gaat verwerken.
Lieve groetjes Miranda

Crea Astrid zei

Je paddestoel is prachtig ingekleurd op de gekreukelde envelop. Dan snap je inderdaad niet, dat iemand zo'n mooie paddenstoel stempel wegdoet. Maar jij bent er nu in ieder geval erg blij mee.
Ik ben al benieuwd wat voor pagina je er van gaat maken voor je planner.

Groetjes, Astrid.

alma.heijenk@gmail.com zei

nou idd wat zunde om deze stempel weg te doen maar ja als je er niets mee hebt...
wat heb je m gaaf gebruikt juist leuk die verkreukelde envelop.
groetjes Alma

Jolanda Goes zei

Oh jaa dat kon jij altijd zo mooi, kleuren, wat leuk om dat weer te zien! Prachtig geworden marjolijn

Anoniem zei

Wat een gave stempel…die had ik ook gekozen hoor!
En zo prachtig gekleurd, echt super. Fijn dat het een geslaagd weekend was, dat nemen ze je niet meer af haha.
Ik ben benieuwd naar je plannerpagina waar de paddenstoel van kabouter spillebeen in komt. Max kan het liedje helemaal zingen en wordt er superblij van.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Oh wat leuk he, zo'n weekend. Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie dan zitten met zoveel dames. Als wij een knutselweekend hebben dan zijn we op zijn meest met 6 en als je dan ziet hoe vol de tafel ligt en de ruimte waar we in zitten!! Hebben jullie een grote zaal tot je beschikking?
De stempel is echt supergaaf! Wat een leukerd en ik snap helemaal dat je op slag weg was van deze paddenstoel. En op de enveloppe heeft het echt wat hoor! Toch een mooi effect!

Kitty zei

Dat is echt een hele leuke stempel!

Josje zei

Die is zeker leuk geworden
Groetjes Josje