zondag 18 februari 2024

a little birdie......

Ik ben helemaal into cute, wat natuurlijk niet vreemd is met de leuke collectie van Joset al het is wel heel anders dan ik gewend was om te maken. 
Maar ik vind het zo leuk!!!
Word er zelf vrolijk van.
Kijk deze vrolijke vogel daar verbaasd kijken.
Het lijkt alsof hij niet goed raad weet met de slinger, haha.
Samen met deze andere leuke papegaai lukt het ze toch om de slingers op te hangen.
Jolanda, ook vanaf hier van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je ook van cute houdt!

Voor dit kaartje gebruikte ik weer diverse producten uit de Cute&Whimsical collectie van E.C.D. 
1665 Parrot
1118 stitched squares
1698 stitched intented squares
en een stiekem sneak, sssstttttt!!!!
de tekststempel is al een oudje van TimHoltz.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

10 opmerkingen:

!neke zei

Ik vind hem super cute !!!!
groeten Ineke

Crea Astrid zei

Wat een prachtige en vrolijke kaart met deze schattige vogeltjes. Een mooie bewerkte vlaggenlijn heb je gemaakt.

Ik ben net eindelijk door al mijn (spam)berichtjes achter de schermen heen. Ik had er meer dan 1500 in staan. Liep terug t/m 2011. Vandaag de laatste 300 weggehaald. Hopelijk is het nu niet zo vaak meer. Ik houd het achter de schermen nu ook maar goed in de gaten. Ik zag vandaag ook dat er van gisteren toch ook weer eentje bij stond, die gewoon geplaatst kan worden. Af en toe zat er wel een echt spam berichtje tussen. Dus die ook mooi weer opgeruimd. Nu is alles weer schoon. Hihi. Nogmaals bedankt voor je duidelijke uitleg, anders had ik het nooit geweten. Mijn man heeft ook bij zijn blog gekeken en het ook opgeschoont.

Groetjes, Astrid.

femke zei

Heey Marjolijn,

wat een geinig verjaardagskaartje!!! Enne ik zeg niks hoor, het blijft geheim.

Groetjes Femke

alma.heijenk@gmail.com zei

ik vind m super cute!
groetjes Alma

GerJanne zei

Ontzettend leuk die papegaaien! Je wordt er al vrolijk van als je er naar kijkt!

Scraptastisch zei

Heel gezellig je kaart Marjolijn, blijven leuk deze vogels en mooie stiksels op de vierkanten. Fijne week en groetjes van Gerie

Angélique zei

Haha, wat is deze gaaf, zo superleuk!
Enorm feestelijk en supercute, geweldig.

Elizabeth zei

Wat een enig kaartje maakte je! En dan die slinger met het losse draadje; helemaal leuk...

KarinsArtScrap zei

een geweldige gave kaart Marjolijn. super mooi...........gr karin

Kitty zei

Wat een superleuk kaartje is dit. Echt twee van die onhandige papegaaitjes die met een vlaggetjesslinger in de knoei raken, hahaha.