donderdag 15 februari 2024

Sending lots of love......

Ik moest nog een valentijnskaartje maken en dit is het geworden.
Dat lievebeest vind ik zo schattig!
Hier zit hij lekker in de tobbe...
En dan vliegt hij omhoog om zijn liefde uit te spreken, zie je dat hartjein zijn handjes? 
Zo schattig!
En op de achterkant....een dikke kus van een stille aanbidder. 
Hebben jullie ook stille aanbidders of een kaartje verstuurd?
Uiteraard was dit al verstuurd en als de post een beetje mee gewerkt heeft is het op Valentijnsdag bezorgd. 
Zonder afzender want zo hoort dat, nou ja, er stond wel een postcode achterop dus of het nou zo moeilijk te achterhalen is van wie dit kaartje kwam? Ik denk het niet. 

Haha, ik kreeg al een reactie! kan niet anders zijn dan van jou.
Superleuk! vindt ze hem.

Ook dit is weer gemaakt met diverse producten uit de 
Cute&Whimsical collectie van E.C.D.

2059 Ladybug
1936 Pull tabs
2087 Floral Foliage 1
1120 Stitched rectangles
1697 Stitched intented rectangles
C015 Beautiful brights
soft finish cardstock

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

14 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

ach wat een schatje, superleuk dit schuifkaartje.
groetjes Alma

KarinsArtScrap zei

wat een schatje, prachtige tag Marjolijn.......gr karin

Marjan zei

Ah ... zo cute! Lief dat koppie en de vleugels die uit de ton/pot komen piepen! Gaaf dat het er ook een schuifgedeelte aanzit!

Heidie zei

Wat een mooie kaart. Ik heb ook een paar valentijnskaarten gemaakt. En de meeste wisten meteen dat die van mij afkomstig waren.

Liefs Heidie

Annemarie en Merit zei

wat een super leuke kaart schattig hoe hij uit de tobbe vliegt met zijn olijke snuit.
Liefs Annemarie en merit.

Kitty zei

Ik zat me meteen voor te stellen hoe een écht lieveheersbeestje in een piepklein teiltje zit te badderen, hahaha. Leuke kaart met weer een leuk mechaniekje erin.
Ik vind al die hartjes die je voorbij ziet komen met Valentijn wel leuk maar we doen er hier niet aan. Een enkele keer heb ik wel eens meegedaan aan een challenge via een forum of zo, maar eigenlijk heb ik er niet zo veel mee.

karin zei

Heel leuk kaartje met die mooie pimpampoen erop.
Je vroeg of ik ook aan atletiek doe, nee zelf niet. Jongste zoon (op de foto links) is in zijn jonge jaren begonnen, gestopt vanwege blessures en nu lid van de technische commissie. Mijn twee oudste kleinkinderen zitten wel op atletiek. Marit kwam helaas niet aan de limiet om mee te doen met dit NK.
Groetjes
Karin

Kaartenkraam zei

Wat een superleuke interactieve kaart!

groetjes van Ank

!neke zei

Wat een leukerd !!!!!
Die vleugels ook top !
groeten Ineke

Doris knippenenplakken zei

Wat een leukerd met de vleugeltjes die komen uit de pot. Knap gedaan!Groetjes Doris

Epie zei

Wwooww wat een superleuk schuif kaartje , tof van stille aanbidster;)
En ja , heb er eentje verstuurd elk jaar , gezellig toch
Groetjes Epie xx

GerJanne zei

Heel leuk Marjolijn! Zo'n schuifkaart is super! Om te maken, maar zeker om te ontvangen. Dat lieve heersbeestje is ook heel erg leuk! En meestal zien mensen aan een zelfgemaakte kaart van wie hij komt...

Angélique zei

Ah, wat een schattige kaart, het is een prachtig en lief lieveheersbeestje, heel mooi met die vellum vleugeltjes zoals de echte. Zo leuk hoe hij/zij uit de tobbe vliegt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh die is allerliefst en wat leuk dat hij "echt" omhoog kan vliegen. Heel mooi gemaakt Marjolijn, zo leuk ook die vellum vleugeltjes onder de gestippelde.
Lieve groetjes Miranda