maandag 19 februari 2024

Opnieuw beginnen....

Ik twijfelde, twijfelde en twijfelde nog een keer en nu weet ik het zeker.
Dus,....... opnieuw begonnen met mijn kalender in de memorydex.
Toch besloten om de kaartjes staand te maken ipv hangend. 
Dit is het kaartje voor mijn schoonzusje die vroeger olifantjes verzamelde, vandaar dat die erbij staat. 
Ik had eens uitgeprobeerd hoe het werkt als er heel veel kaartjes in dat ding zitten en dan werkt dat hangende niet. Ik denk niet dat die van mij ooit zo vol wordt maar je weet maar nooit. 
Hier dus mijn nieuwe maandkaartjes, sommige dingen kon ik van de oude kaartjes afpeuteren al was dat bijna net zo veel werk dan nieuwe maken maar ach, papier bespaard denk ik dan maar. 
Nu ben ik wel heel tevreden en hij staat echt leuk te shinen op mijn bureau. 
Inmiddels heb ik al iemand besmet met dit virus dus die is ook aan de slag met de memorydex, zo leuk als dingen weer terug komen. Ik kwam er achter dat er in 
Cricut Acces ook veel leuke kaartjes staan en het patroon om zelf een memorydex te maken dus wie weet ga ik daar ook nog mee aan de slag.
De plannen zijn groots!!!
Of het allemaal lukt?
Jullie gaan het vanzelf zien. 
In ieder geval heb ik al een heel leuk idee voor later dit jaar dus....
ik ga snel aan de slag!

Behalve de kaartjes zelf is alles van E.C.D.
wordt vervolgd......

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

15 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

o,o,o, twijfelaar ben je hahaha, op deze manier is het óók leuk en mooi.
ik vind het een heel tof ding die memorydex...
ik hoop er nog eens een ergens te vinden.
groetjes Alma

Je@net zei

Het ziet er weer leuk uit. Succes ermee!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige creaties , vrolijke kalender geworden. Groetjes Doris

Scraptastisch zei

Jij bent me er eentje ... als het je toch niet zint dan zou ik het ook doen hoor! Veel pret weer met het vullen van de maanden en jarigen Marjolijn!
xx Gerie

Kitty zei

Wel een beetje zonde van je tijd, maar als het nu naar je zin is dan was het het wel waard denk ik om overnieuw te beginnen. Het olifantje is schattig!

karin zei

Leuk om een verjaardagskalender op die manier te maken. Kan je bij iedere verjaardag iets persoonlijks erbij zetten. Veel knutselplezier.
Groetjes,
Karin

!neke zei

Ik vind het super gaaf !!!!!
groeten Ineke

KarinsArtScrap zei

dat ziet er mooi uit Marjolijn, kan je het niet aan 2 kanten bewerken of is dat dan tezwaar.........gr karin

GerJanne zei

Zo, dat vind ik moedig om opnieuw te begonnen. Maar als het niet naar je zin is dan zou ik het ook doen. Ben benieuwd of je nog met de cricut aan de slag gaat!

Hobby Hoogland zei

Wat weer leuk gemaakt , en als het je niet zint ga je er ook niet mee door , dus goede beslissing.
Zelf ben ik ook zo een echte pietlut .
Geeft niet hoor een goede eigenschap vind ik.
Ga er vast nog meer van zien.
Groetjes Marjan.

Anoniem zei

Dit ziet er toch schitterend uit hoor en als het niet naar mn zin was zou ik ook opnieuw beginnen!
Ben benieuw hoe je de rest aankleed!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Crea Astrid zei

Een prachtig begin heb je al met de kalender gemaakt. Mooie vrolijke kleuren ook gebruikt.

Groetjes, Astrid.

Marjan zei

Meid, wat een moed om helemaal opnieuw te beginnen en dan ook meteen een paar kaartjes te maken met het oude materiaal, ik vind het knap en ook staand prachtig!! Maar je hebt gelijk, als het niet werkt ga je je eraan ergeren.

Elizabeth zei

Zo'n Rolodex is enig! Een paar jaar geleden heb ik er ook eens mee gewerkt.

Elly zei

Hij is super!! Ik heb deze ook op mijn bureau staan en zit al erg vol, maar eigenlijk zijn ze te leuk om te maken.
Groetjes Elly