maandag 12 februari 2024

Me time

De envelop had ik al laten zien, nu zoals beloofd het eindresultaat. 
In mijn prachtige echt lederen handgemaakte planner van E.C.D. waar ik zo ontzettend blij mee ben.
😍
Het is het eerste wat ik maak in de planner dit jaar.
Tot nu toe was ik er nog niet aan toe gekomen, druk met andere dingen.
Maar met het maken van deze envelop dacht ik en nu.....ga ik in de planner aan de slag. 
Er zal nog wel een voorblad in komen maar voorlopig is dit het eerste werkje dus.
Aan de envelop heb ik de rand met gaatjes gemaakt met D.P uit een van de reminiscence boeken en de boven en onderkant stukje afgeknipt.
De envelop zelf kreeg nog wat extra stempels uit allerlei collecties, wel allemaal E.C.D. 
Bovenop plaatste ik nog de eekhoorn, nu is het huisje dus bewoond.
De tekst van de stempel onderaan de envelop komt helemaal overeen met de tijd waar ik aan toe was.
Werken in mijn planner zoals ik dat wil en met de producten die ik wil gebruiken.
Niet dat de E.C.D. collectie niet leuk is, ik vind het fantastisch!!!
Maar soms wil je net iets gebruiken dat niet van E.C.D. is en als D.T. lid probeerde ik dat toch heel erg te beperken. Nu heb ik in de planner de vrije hand, kan ik doen en laten wat ik wil.
De nieuwste collectie van Esther zit al bijna in mijn mandje want het is gewoon te leuk!🙈
Die zal dus zeker ook voorbij gaan komen.  
De achterkant van de envelop kreeg ook een paddenstoeltje en een sluiting.
De binnenkant van de envelop heb ik aangekleed met hetzelfde D.P.
Voor nu zitten er diverse plaatjes van paddenstoelen in maar er komt nog een verslagje van het weekend in. Misschien gewoon geschreven of getypt maar als ik er iets creatiefs mee doe laat ik dat ook nog zien. 
Ik was er nog niet uit wat ik daar mee wilde. 

Voor nu moet ik hoognodig wat kaarten maken want er komen wat verjaardagen aan.
Voor de jarigen maak ik meteen een kaartje in mijn memorydesk zodat die ook nog gevuld wordt.

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

10 opmerkingen:

Je@net zei

Een goed begin is het halve werk!!

alma.heijenk@gmail.com zei

erg leuk gemaakt in je planner.
ik moet eerlijk zeggen dat ik dit jaar nog niets met de planner heb gedaan, ik gebruik de sidekick... ben te druk met kaarten maken en mijn blog en natuurlijk mijn werk.
groetjes Alma

!neke zei

Dat is een prachtig resultaat !!!!!
groeten Ineke

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Als je zo de voorkant ziet, dan zou je niet zeggen dat het een envelop is. Mooi ook hoe je de achterkant zo nog hebt versierd/aangekleed. Handig ook om het zo open te laten, zodat je er nog iets in kan doen.

Groetjes, Astrid.

Kitty zei

Dat heb je snel gedaan zeg! Prachtige pagina. Ik ben het alleen niet eens met die eekhoorn hoor! Op een grote paddenstoel, rood met witte stippen, daar hoort toch kabouter Spillebeen op! Hahahaha! Het ziet er weer geweldig uit Marjolijn, wat heb je er weer veel werk van gemaakt!

Doris knippenenplakken zei

Een prachtige creatie in je planner Marjolijn.
Knap gedaan! Groetjes Doris

Scraptastisch zei

Ik zag gisteravond na mijn avonddienst je bestempelde envelop met de paddenstoel, is echt een leukerd! En nu heb je hem al in je planner verwerkt ... heel handig die rand aan de envelop! En de eekhoorn is vast heel blij met zijn onderkomen, gaaf met de extra stempels Marjolijn!
Super duidelijk je uitleg waar blogreacties zitten, de meesten weten dit wel maar het kan nooit kwaad om het zo mooi uit te leggen!!! Fijne dag verder,
xx Gerie

KarinsArtScrap zei

wat mooi Marjolijn........gr karin

Marjan zei

Gaaf zeg, een heel mooie pagina met de grote paddenstoel ende mooie enveloppen, ook aan de binnenzijde! Lief die eekhoorn, past er goed bij!

Epie zei

Weer een prachtige pagina in je planner!!
Groetjes Epie