woensdag 8 november 2023

where are they going?......

De arrenslee, 
het rendier, 
de gnoom, 
het meisje met de zwavelstokjes, 
de ondeugende huis elf, 
de kerstman en zijn lieve vrouw.

Om jullie nog nieuwsgieriger te maken natuurlijk. 
Het is zo ontzettend leuk om te spelen met de Dies van Elizabeth craft designs.
Deze poppetjes komen allemaal uit collecties van Joset, stuk voor stuk zo schattig.
De elf hadden jullie al gezien natuurlijk, dat is het trekpoppetje.
Het meisje met de zwavelstokjes heb ik zelf bedacht en gemaakt met onderdelen uit de set van de kerstvrouw en andere poppetjes. 
Het is zo'n aangrijpend, ontroerend verhaal en met alle dakloze mensen waar je tegenwoordig niet meer aan ontkomt, ik vond dat zij ook een plekje moesten krijgen in dit grotere project. 

Het is klaar mijn project, helemaal maar ... ik kan het echt nog niet laten zien. 
Dan is de verrassing er af en dat zou jammer zijn. 

Maar deze leukerds horen er allemaal bij.

Ze zijn gemaakt met de volgende producten van ECD

reindeer 1681

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs 
Marjolijn. 

12 opmerkingen:

Kitty zei

Ik ben helemaal niet benieuwd hoor, nee hoor, echt, echt, echt niet.... pffff....

Je@net zei

Haha...je weet de spanning zo wel op te voren!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je maakt het echt spannend Marjolijn maar deze figuurtjes zijn al heel leuk om te bekijken. Ik las eens het verhaal met de zwavelstokjes aan mijn dochters voor toen ze nog klein waren maar begon halverwege zo'n brok in mijn keel te krijgen dat mijn man riep: stop maar, ik lees wel verder voor. Daar moest ik nu meteen aan denken hihi.
Lieve groetjes Miranda

Marjolijn van Elsberg zei

Ohhh dat heb ik ook altijd. Vreselijk he. Maar ik snap het zo goed.

Marjolijn van Elsberg zei

🤣🤣🤣

GerJanne zei

Ha Marjolijn,
wat een leuke serie poppetjes en wat knap om zelf dat meisje met de zwavelstokjes te maken van allerlei onderdelen. En ik weet niet hoe lang we moeten wachten tot je het hele project kunt laten zien, maar ik ben er wel nieuwsgierig naar!

Elly zei

Dat ziet er leuk uit, hier heb ik dan geen geduld voor van dit soort mallen.
Groetjes Elly

Els zei

Wat een leuke figuren heb je voor je project gemaakt, maar ik ben echt niet nieuwsgierig hoor, echt niet. hahaha.
Groetjes, Els

Angélique zei

Prachtige figuurtjes, zo mooi gemaakt! Ik ben echt heel benieuwd waar deze stoet naartoe trekt.

Trudy zei

Wat leuk dat je een bezoekje op mijn blog hebt gebracht en dat je mijn 100e volger bent! Ik zie bij jou ook allemaal mooie dingen en ik ben benieuwd naar je project!
Groetjes Trudy

Anja v K@@rten zei

Hoi Marjolijn,
Wat heb al deze leuke wezentjes optimaal tot hun recht laten komen. Super verzorgd en mooi kleurgebruik! TOP!
Ook heb ik een hele lieve reactie van je mogen ontvangen op het blogbericht over mijn valpartij. Dank je wel.
Creatieve groetjes, Anja

Marjan zei

Ik heb het verhaal weleens voorgelezen voor de klas en kreeg ook een brok in mijn keel, toen moest de juf even een slokje water nemen :) Het is ook een prachtig verhaal en je hebt haar erg mooi gemaakt uit verschillende onderdelen. Je maakt ons wel heel nieuwsgierig naar je project, hoor!