vrijdag 10 november 2023

Lantern,......

En ook dit is een onderdeeltje van het grotere geheel, zijn jullie al nieuwsgierig?

Deze keer geen E.C.D. behalve de blaadjes die ik maakte met de DDBD set voor de sidekickplanner van Annette en Esther vorig jaar. 
Dit lantaarntje is naar een idee van Tim Holtz, dat is toch te leuk!!!
Nergens meer te koop dus,.... ik heb het patroon proberen te maken in mijn Cricut en dat is best goed gelukt. Nu kan ik het daarmee snijden en het leuke is, ik kan het nu zo groot maken als ik wil
Ik heb er een batterij lichtje in verwerkt, een heleboel gepruts maar het is gelukt en het kan aan en ook weer uit! 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

9 opmerkingen:

Je@net zei

Ik wel! En deze mooie lantaarn maakt nog nieuwsgieriger!

Anoniem zei

Wow…wat superleuk zeg, ik heb hem eerder gezien een poos geleden. Jij hebt mooi papier gebruikt en met de lichtjes krijg je een super warme uitstraling…top hoor!
Ook je vorige post is erg leuk, ben idd heel benieuwd naar het geheel!
Fijn weekend alvast, groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

alma.heijenk@gmail.com zei

oh ik ben ook heel benieuwd naar het grote geheel.
erg mooi geworden.
en ik heb deze week vrij dus vandaar dat ik tijd heb om veel te bloggen en mee te doen aan challenges.
gr Alma

Angélique zei

Wat een ontzettend gezellig lichtpuntje, heel mooi gemaakt.
Knap en ook handig dat je het patroon zelf hebt gemaakt.
Ik ben zeker heel nieuwsgierig naar je grote project.

Bernadet zei

Oooow wat is dit een gave lantaarn Marjolijn.
Ik heb ook nog zoiets liggen, maar kom d'r maar niet aan toe om 'm te maken.

Els zei

Wat een mooie lantaarn en zo nieuwsgierig naar het geheel.
Groetjes, Els

GerJanne zei

Hahaha, ja ik ben ook heel nieuwsgierig wat het grote project is.
Maar eerst deze kaart: Wat een geweldige kaart met dat mechanisme. Supergaaf!
Geen idee of ik tijd heb om dat uit te vogelen aan de hand van het filmpje.
het is voor de ontvanger natuurlijk helemaal top!

Kitty zei

Dat ziet er weer heel gezellig uit, ik ben benieuwd!

Marjan zei

Supercreatief gedaan op je Cricut, dat is niet makkelijk. Het is een prachtig lantaarntje en wat leuk dat er een lichtje in kan!