woensdag 22 november 2023

Name cards.....

Ik ben niet niks aan het doen hoor!'
Gewoon druk met de voorbereidingen voor kerst.
En sommige dingen kan ik nog niet laten zien. 
Met mijn kerstkaarten wil het maar niet lukken dit jaar, hopelijk komen ze nog op tijd af. 
Ik hoef er niet veel meer dat scheelt. Van veel mensen krijg ik alleen nog een reactie terug van bedankt, lief natuurlijk maar ik vind het zelf ook leuk om kaarten te ontvangen.
Ik ben dus eens flink door mijn lijst gegaan en heb heel wat geschrapt.
Blijft over, ......... een stuk of 20 en ik heb er pas 2 af. 
Mmmmmmmm 😱20, dat is nog best veel!!! 
Maar goed, dit worden dus de naamkaartjes voor aan tafel dit jaar. 
Nu nog een rommeltje maar ik denk dat ze wel leuk gaan worden. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

10 opmerkingen:

karin zei

Wat leuk die naamkaartjes, prachtig gemaakt.
Succes met het maken van de kerstkaartjes.
Groetjes,
Karin

!neke zei

Heel gaaf dit !!!!
groeten Ineke

Je@net zei

Wat een super leuke naamkaartjes zijn dit.
En succes met de kerstkaarten!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit ziet er al heel leuk uit Marjolijn, dat worden vast leuke plaatskaartjes, gezellig.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Wow, deze zijn geweldig!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Wat leuk! Je maakt er veel werk van voor de kerst! Het lijken me geweldige naamkaartjes te worden. En dat project krijgen we natuurlijk ook nog te zien als het klaar is he?? Verder ben ik niet nieuwsgierig ;-)

Els zei

Dit worden schattige naamkaartjes!! De gasten gaan met plezier aan tafel.
Groetjes, Els

Angélique zei

Oh, wat zijn ze leuk! Dat wordt een vrolijke boel bij jou aan tafel. Je hebt de figuurtjes prachtig op kleur gebracht. Wat een ontzettend leuk idee om zo de naamkaartjes te maken.

Epie zei

Hartstikke leuke naamkaartjes, goed bezig !!
Fijne dag groeten Epie

Marjan zei

Enig zijn ze, super gemaakt! Groot gelijk dat je schrapte, succes nog met de overgebleven achttien kaartjes :)