maandag 6 november 2023

Sneakje.....

Mmmmm, ik begin weer achter te lopen in mijn planner en ook met mijn verjaardagskalender.
Maar het komt vast allemaal goed. 
Momenteel ben ik bezig met een groter project, waar ik me ook wel in vergist heb, of,.....eigenlijk,....ken jezelf!
Van het een komt het ander, oh maar dan is dat ook leuk en dit en daar kan ook nog wat, als ik het nou zo eens doe, maar ik beloof jullie, het wordt geweldig.
Dat vind ik tenminste, nog even geduld dus en ik hoop tussendoor nog andere dingen te kunnen laten zien maar eerst wil ik dit af maken. 

Ik blijf jullie lekker volgen en reageren dus, tot later,

liefs,
Marjolijn. 

8 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

ben benieuwd naar je project.
ik loop helemaal achter maar hopelijk komende week zin en inspiratie. en als ik de inspiratie mis kijk ik even hier bij jou:)
gr Alma

Je@net zei

Oeh...dat ziet er al leuk uit.
Veel succes ermee!

Scraptastisch zei

O, o, o wat maak je ons weer nieuwsgierig, hihi
tot later! groetjes Gerie

Elly zei

Spannend maar dit gaat zeker heel mooi worden..we wachten geduldig af..nou ja hahahaah
Groetjes Elly

Els zei

Ben reuze benieuwd maar ik zal geduldig wachten. hihihi.
Groetjes, Els

!neke zei

Wel erg nieuwsgierig hoor !!!!!!

Marjan zei

Ben ook benieuwd! Ik vind al jouw dingen altijd gaaf, dus dit zal ook wel heel mooi worden!

Kitty zei

pom-pom-pom-pom....