zaterdag 11 november 2023

Let it snow (interactief kaartje)

Dit leuke kaartje zag ik voorbij komen op Instagram en ik ben direct op gaan zoeken hoe ze dat gemaakt had. Ik kwam uit bij dit filmpje, zo ontzettend gaaf!! Purple girl crafts
Mijn 2e kerstkaartje is nu dus een feit!
Voor dit kaartje gebruikte ik het supermooie papier van E.C.D. Holly Jolly Christmas!
Met een randje Walnut stain geeft het toch weer een vintage sfeertje en dat vind ik mooi, zeker voor de kerst. 
Jack Frost, zo heet deze sneeuwman, kreeg wel een extra warme wollen hoed, sjaal en wanten, oh ja, en ook slofjes want koude voeten, brrrrr
De tekst maakt ik met het Alphabet van de ART journal collectie, het is een heel grillig lettertype.
Ik had zoveel plezier met het maken van dit kaartje, ik hoop dan ook dat het jullie ook inspireert om de uitdaging aan te gaan. En ere wie ere toe komt, ook al had zij het ook weer ergens gezien, het is een heel duidelijk filmpje! Dankjewel Johnna Lee!


Jack Frost 1828
Snowflakes varietypack 1880

Zo leuk toch???
Ik kan hier uren mee spelen maar ja, dan komen mijn kerstkaarten nooit af.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

8 opmerkingen:

Els zei

Ik kan mij voorstellen dat je dit kaartje met plezier hebt gemaakt, want het is een super leuke interactief kaartje en zo leuk deze sneeuwman.
Succes met kerstkaarten maken.
Geniet van dit weekeinde en groetjes, Els

Angélique zei

Oh, wat een gave kaart! Dat bewegende effect is echt super, maar ook zonder dat is het een geweldige kaart, heel mooi gemaakt.
En laat hem nu maar liggen, er liggen bij jou vast nog veel meer leuke papiertjes, malletjes en andere materialen die graag kaart willen worden 🤭

!neke zei

Wat een super leuke kaart !!!!
groeten Ineke

Scraptastisch zei

Wat een leukerd is dit zeg! nog niet eerder gezien Marjolijn en ik ga zeker even naar je link kijken! Ook de lantaarn is
prachtig geworden! Fijn weekend verder,
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een gave interactieve kerstkaart Marjolijn. Knap gemaakt en alles combineert zo mooi met elkaar. Het beweegt allemaal heel soepel zie ik op het filmpje, top.
Lieve groetjes Miranda

Kitty zei

Super zeg! Nog een stuk of dertig zo? ;P Best weer veel werk maar echt geweldig leuk!

anita01 zei

Och Marjolijn, ik kan hier zo happy van worden, leuk en cute zijn op 1 kaart..mega gaaf, dus dik compliment en warme groet, Aniet xxx

Marjan zei

Superknap gemaakt en heel erg gaaf deze interactieve kaart!