maandag 13 november 2023

DDBD 2023 day??

Afgelopen weekend weer een pagina gemaakt voor mijn DDBD, ik weet nog niet op welke dag ik hem ga gebruiken dus er zit nog geen cijfer op. 
Voor de basis gebruikte ik de Yes&Joy page van uit de laatste collectie van Esther met een Tag uit de tab 4 and tags set. Het slingertje boven in is uit de summerclass set van Annette en de slee is van Joset.
Op de tag aan 1 kant het boompje dat bij de slee hoort
en op de andere kant het taartje dat bij de "let's bake" set zit. 
Het papier is allemaal uit diverse sets van Esther en de tag is bewerkt met een stencil en wat stempels.
Het is toch best een dingetje om voor ieder jaar weer een DDBD te maken en er net een andere draai aan te geven. Maar geleidelijk aan begint het vorm te krijgen. 
Vooral het tutten met de details vind ik erg leuk om te doen. 

Gebruikte artikelen E.C.D.

Sleigh 1687
Paper E.C.D divers

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

9 opmerkingen:

!neke zei

Ziet er heel gaaf uit !!!!
groeten Ineke

Ellen zei

Heel gaaf weer Marjolijn en ook de kleuren zijn prachtig. Leuke details erop, helemaal top!
Ik schreef een heel verhaal op je post hieronder maar kon niet reageren…ik probeer het nog eens. Je schreef in een reactie bij mij over de embossingmal van Tim H en dat je hem pas gebruikt had dus ik heb gekeken en idd had ik het bij jou gezien dus de credits waar ik over schreef zijn voor jou…thanks voor het idee!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Crea Astrid zei

Mooie pagina heb je gemaakt. Leuk slee met cadeautjes en een lekkere taart.

Groetjes, Astrid.

Angélique zei

Een heel gezellige pagina, mooi label.

Els zei

Dit is een mooie pagina en ben benieuwd voor welke dag deze gaat worden.
Groetjes, Els

GerJanne zei

Dat vind ik altijd zo knap, dat tutten met details. Daar ben ik dus helemaal niet goed in! Maar als het dan eens lukt ben ik heel trots op mezelf, hihihi... Je pagina is supermooi, Prachtige papier en de slee met de label met cadeautjes. Top!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja dat vind ik ook het leukst om te doen en dan iets onder je handen te zien groeien. Dit heb je ook weer heel mooi gemaakt Marjolijn. Leuk dat feestelijke taartje aan een kant van de tag, de leuke slinger en de feestelijke slee maken er echt een leuke pagina van. Gaaf dat je het dessin-papier van de vorige pagina door laat lopen.
Lieve groetjes Miranda

Renate zei

Ik moet me een beetje schamen, dat ik na je leuke reactie op mijn kaartje, nog niet bij je ben komen kijken.
Ik kende je ook nog niet, en ben even heel nieuwsgierig op je blog komen spieken. Jeetje... Wat maak je leuke dingen. Ook de pagina hier is een genot om naar te kijken.
Natuurlijk ben ik je ook gaan volgen, want ik wil graag op de hoogte blijven van al het leuks dat je maakt.

-xies- Renate.

Marjan zei

Wat een mooi geheel weer, Marjolijn! Er is bij jou altijd zoveel te bekijken, mooi hoor!