vrijdag 24 november 2023

And here they are!


Daar zijn ze dan, de naamkaartjes, tevens servethouders voor op de kerst tafel.

Voor iedereen een eigen figuurtje.
Wat zijn ze schattig hè.
Ook de Elfjes doen mee
Een hij en een zij.
En hier de familie bij elkaar.
Ze zijn allemaal gemaakt van soft finish cardstock en gekleurd met distress oxide ink, 
Dat gebruik ik eigenlijk zelden maar het werkt echt fijn.
Achter elk poppetje zitten twee boompjes uit de mason Jar set, die zijn van gekleurd cardstock.
Van een lege koker liggen waar kerstballetjes in gezeten hebben zijn 5 stukken geknipt zodat ik kokertjes had van een soort acetaat.
Daar kon ik de servetten inschuiven. 
Ik denk dat dit best gezellig staat op de borden. 
Geen chique maar een cute kerst dit jaar.

Bedankt weer voor je bezoekje en maandag laat ik mijn grote project zien, als er niks tegenzit natuurlijk. 
Liefs,
Marjolijn.

14 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hoi Marjolijn,
Gister heb ik deze figuurtjes langs zien komen maar werken en mijn kleindochter op donderdag echt geen tijd voor blog reacties. Maar kijk nou .... wat heb je dit onwijs leuk gedaan! Het is prachtig geworden in super mooie kleuren!
Dat wordt een hele gezellige tafel met kerst, acetaat kokertjes wat een top idee!!! hele gave blogpost weer! Fijne dag verder,
xx Gerie

Je@net zei

Ziet er super gezellig uit zo!

Kaartenkraam zei

Ze zijn echt helemaal geweldig geworden, wat zal dat gezellig staan op de kersttafel!

groetjes van Ank

Marjolein zei

Hoi Marjolijn,

Wat leuk dat je mijn blog ontdekt hebt, want nu ken (en volg) ik die van jou ook :) Hele leuke servettenringen/naamkaartjes heb je gemaakt. Ze zijn gezellig sfeervol

Groetjes Marjolein

!neke zei

Wat ziet dat er top uit !!!!!
groeten Ineke

GerJanne zei

Hoi Marjolijn, ze zijn ontzettend leuk geworden. Dat gaat heel leuk staan op de kersttafel.

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat ziet er super cute uit!!
superleuk gedaan. zal vast heel gezellig staan op tafel
gr Alma

Annie H zei

Wat ziet dat er leuk en schattig uit en zó uniek, heel mooi gedaan.
Groetjes, Annie

Crea Astrid zei

Prachtige creaties heb je ervan gemaakt. Een genot om een tafel te zitten, met al dit moois erop.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Els zei

Zo zijn ze super leuk geworden en ziet er heel gezellig uit.
Groetjes, Els

Angélique zei

Ahhh, wat superleuk, heel mooi gemaakt! Wat zal dat gezellig staan op tafel, ze krijgen vast veel aandacht.

Elly zei

Ik zeg wauw, wat vind ik dit super gemaakt zeg, wat gezellig straks zo op tafel.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh wat zal dat gezellig zijn en wat een slim idee om van een kerstbalkoker van acetaat de "ringen" te knippen, dat is zoveel chiquer dan van een wc rolletje hihi.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Echt SUPERLEUK, Marjolijn en wat gezellig straks op tafel!