dinsdag 28 november 2023

Carol singers

Allereerst dankjewel allemaal voor de overweldigende reacties op mijn adventkalender, mijn vriendin was tot tranen geroerd en heel blij met dit cadeau, daar doe je het toch allemaal voor. 
Ik ben zelf ook echt verwend maar daar komen nog foto's van. 

Vandaag weer een pagina voor mijn December daybyday.
Met Carolsingers, het woord alleen al vind ik leuk!
Heerlijk kerst liedjes zingen bij een open vuurtje op straat, vooral samen zingen, Ach als we dat eens wat meer zouden doen met zijn allen.
De pagina kreeg weer een gleufje waar een tag in kan, daarop kan straks een foto en op de achterkant de journaling. Ik heb bedacht dat ik dit voor zoveel mogelijk pagina's zo ga doen, dan kan ik op de pagina lekker tutten.
Wat zijn ze leuk geworden hè? Ik gebruikte hiervoor allerlei stansjes van Joset haar collectie en heb die gecombineerd tot deze poppetjes.
Ik ben ruim een uur op zoek geweest naar een stempel waarvan ik wist dat ik die had, met muziekschrift. Het moest heel klein zijn anders viel het uit de toon bij de poppetjes. 
Gelukkig, echt in het allerlaatste doosje met stempels vond ik hem. 
Verder vond er een sneeuwstorm plaats, dat gespetter, het gaat altijd fout bij mij. 
Maar goed, wegvegen maakt het nog erger en oefening baart kunst, misschien moet ik de volgende keer de poppetjes wat afdekken. 
Boven in de hoek het nummer van de dag en wat muzieknoten gestempeld, deze zijn uit de collectie van Annette en de cijfers zijn uit de postage stamps set van Esther.
De ster is gestempeld met al een heel oude stempel uit de eerste Art journal sets.
Zo mooi, nog steeds!

Gebruikte artikelen E.C.D.

Halloween accessories 1707


Dat was het weer.
Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

7 opmerkingen:

karin zei

Dat ziet er leuk uit met die Carol singers erop. Mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

alma.heijenk@gmail.com zei

eb weer zo'n mooie pagina!! ook al zo mooi gemaakt.
gr Alma

Crea Astrid zei

Een prachtige pagina heb je er weer van gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Elly zei

Hij is geweldig deze pagina! En leuk toch dat de poppetjes zo in de sneeuwstorm staan, het heeft wel wat.
Ik krijg altijd te weinig spetters of ze drogen bijna helemaal in op mijn papier.
Groetjes Elly

Els zei

Weer een leuke pagina voor december en leuk met deze muzieknootstempel erbij.
Dat is handig met dat gleufje voor een tag.
Groetjes, Els

Angélique zei

Oh, wat is je pagina ontzettend leuk, zo mooi gemaakt! Ik krijg het wel erg koud als ik naar die kinderen kijk, gelukkig hebben ze een mooi warm vuurtje erbij. Gaaf gedaan weer!

Kitty zei

Erg mooi weer hoor. Ik dacht inderdaad ook, ze hebben geen lekker weer uitgekozen, hahaha, heel realistisch en het doet niks af aan het mooie plaatje hoor!