maandag 2 september 2024

Witch in training

Nou zeg, na al jullie lieve reacties had ik zomaar ineens de smaak te pakken. 
En Alma, ik ga gewoon alles op zolder zetten, dan zie ik het niet maar het is er nog wel, hihi.
Ooit komt de dag dat ik weet wat ik er mee moet doen. 
Vandaag heb ik in ieder geval heerlijk zitten frutten want dat was het. 
Deze slider set van M.F.T. had ik nog nooit gebruikt.
Op you-tube heb ik wel 10 keer dat filmpje gekeken, toen maar aan de slag gegaan en stap voor stap gedaan wat er moest gebeuren. 
Het is maar ingewikkeld hoor maar wel leuk!!!
En, er vliegt dus echt iets door de lucht dus ik kan meedoen met de challenge bij 
en ook nog wel bij
Bingo rijtje, blaadjes, paddenstoel en pompoen.
Kijk die paddenstoelen, ik vind ze zo mooi. 
Allemaal uit de Everyday elements collectie van E.C.D. 
Zo ook de blaadjes en de pompoenen.
Alles is gekleurd met distress ink en de achtergrond met Distress oxide ink.
Ik heb ook nog wat gespetterd en waterdruppels gebruikt wat bij mij altijd faliekant mislukt maar dat is dan maar zo. 
En kijk eens wie daar komt aanvliegen? 
Ja hoor, een heks
Ze moet nog wel een beetje oefenen want zo ben ik bang dat ze op haar neus terecht komt. 
Hier zie je haar in beweging.

Ik had er weer eens echt plezier in, zo fijn, wat kan dat toch ineens omslaan dat gevoel. 
Voortaan moet ik maar gewoon gebruik maken van die momenten en verder accepteren dat het soms niet lukt en dan iets anders gaan doen. 
Behalve (kruiswoord)puzzels want daar heb ik echt niet veel mee, misschien Angélique heeft die tip ook nog wel geholpen. 
Haha. 

Ik heb ook nog al mijn magneetplaten schoon gemaakt gisteren. Mijn bak is dus weer keurig netjes, er zaten allemaal stickers op en alles zat door elkaar. 
Nu is het weer overzichtelijk en ik heb wel 15 lege magneetplaten nu !!!!
Nee ik ga ze niet vullen met nieuwe sets.

Voorlopig heb ik ook een koopverbod, zelf opgelegd.
(Al wacht ik nog wel op een hele leuke stempelset van Tim met spookjes)

Vanavond ga ik spelen met mijn heks, hihi.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

23 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een geweldige gave kaart Marjolijn,,,,,super........gr karin

Sigrid1972 zei

Onwijs leuke kaart met een vliegende heks. Mooie achtergrond ook. Echt een topper!!!
Groetjes, Sigrid

Claudia's kaartjes zei

Oh zo leuk met de heks gedaan. en mooie kleuren je kaart. Echt tof gedaan.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

alma.heijenk@gmail.com zei

haha ik heb de reacties terug gelezen bij je vorige post. moest wel lachen. leuke tips allemaal.
veel plezier met je heksje.
groetjes Alma

!neke zei

Super gaaf !!!
Koopverbod........succes !!!
groeten Ineke

femke zei

Heey Marjolijn,
gave heksen kaart enne er zijn genoeg heksen die nog wat vliegles kunnen gebruiken, die tegen een boom of de ketel invliegen 🤪😂 Misschien raken ze wat dronken tegen de Halloween.

Groetjes Femke

Angélique zei

Hahaha, geweldig die heks! En wat heb je haar een mooie oefenomgeving gegeven. Of het helemaal veilig is betwijfel ik, maar ja ze moet natuurlijk ook leren om pompoenen te ontwijken.
Wat een gave kaart is het geworden! Ik heb niets met haloween, maar wel met heksen e.d. en ook met herfst zoals je al las op mijn blog, ow, al die prachtige kleuren op je kaart, super!

De Hobbykamer van Petra zei

Hahahaha geweldig wat een leuke kaart. Ik heb ook niks met Halloween al vind ik de kaarten ervoor wel erg leuk.

Ik kreeg bij het pogen van het kijken van het filmpje een foutmelding waardoor ik het later nog eens moest proberen. Ik kom dus later nog eens terug om haar te zien vliegen.

Lieve groet, Petra

Creaellenknutselsite zei

wat een gave halloween kaart met al de leuke details erop en leuke kleuren
groetjes ellen

Elly zei

Hij is top deze kaart!!! En lees dat je zin er ineens weer is...nou moet hij mijn kant nog op dan.
Ik vind jouw stijl zo mooi ook, hou ervan.
Groetjes Elly

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaart en zo grappig die heks die leert vliegen.
De dip weer een beetje te boven en als het niet lukt gewoon aan toegeven .
Ik geef mijn spulletjes die ik weg doe aan pand 12 mensen met een beperking en zijn ze heel blij mee.
En ik ook .
groetjes Marjan.

Marjolein zei

Wat een leuke kaart! Mooie warme kleuren en heel grappig met de vliegende heks. Groetjes Marjolein

Ellen zei

Echt weer een lust voor het oog Marjolijn…prachtige kleuren heb je gemaakt! Die paddenstoelen zijn idd supermooi, ik hou ervan!
Ik zeg ook steeds dat ik niks meer mag kopen voorlopig maar…geloof me da’s heereeeeel moeilijk hoor 🙈 en zonder fat ik het merk staat er weer een mandje ergens klaar! 🤪
Sterkte en groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Whaaa, supergaaf deze vliegende heks. Zo leuk die tekst erbij hihi. Heel mooi die achtergrond, die kleuren hebben al iets magisch vind ik en die pompoenen, paddestoelen en blaadjes zijn prachtig gerangschikt en bewerkt Marjolijn. Geweldig , hier geniet ik van!
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met de bewegende heks. Prachtig gemaakt. De pompoenen en paddenstoelen staan er heel mooi op. De kleuren zijn ook geweldig. Koopverbod… we laten ons soms te snel verleiden om wat nieuws te kopen terwijl er nog veel ongebruikt ligt… succes ermee. Groeten Trijntje

Kitty zei

Ik ben nog aan het bijlezen en geloof dat ik de volgorde niet helemaal goed heb, hahaha. Dit is weer een hartstikke leuk kaartje Marjolijn!

Jolanda Goes zei

o wat gaaf Marjolijn! Dat vond ik al van de foto's maar het filmpje laat het pas goed zien. Heerlijk dat de herfst er weer aan komt met paddenstoelen en pompoenen, ik ben al aan het oogsten. Je kaartje is supermooi geworden, prachtig al die kleuren.

Colien zei

Superleuke kaart, tof dat de heks kan vliegen!
Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes en je hebt een goeie BINGO op het 4 Season blog!
grtz Colien

Marjan zei

Fijn dat je ineens weer de spirit kreeg en wat een gave kaart!! Bijzonder ook nog eens door het uittreksysteempje, super!
Ah joh, het komt als het komt, gelukkig is het geen heilig moeten. Bij mij ook vaak niet hoor, dan doe ik wat anders wat ik ook leuk vind. Net als jij.
Koopverbod...lukt maar zelden bij mij helaas, al heb ik lang niet zoveel als sommige hobbydames die ik ken ;)

Ingrid Reyners zei

Wat een leuk idee deze kaart, de heks die de lucht in gaat, al een mooi herfstkaartje. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Pat zei

A beautifully made Halloween card Marjolijn and love the piece of acetate which makes the witch fly through the sky and the added fungi, pumpkins and leaves and a beautiful deep blue/purple sky with the white spattering making great stars. x

Epie zei

Een superleuke Halloween kaart , leuk met de herfstkleuren en paddenstoelen
Fijne donderdag met herfst groeten Epie

Monique zei

Wat een gave kaart! Super gedaan.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groet, Monique