zaterdag 7 september 2024

'Tis the gnome season!

Ja hoor zo hier en daar in het bos zie je ze af en toe al wegschieten en verstoppertje spelen maar ze komen langzaam weer tevoorschijn. 
Wat wil je ook als de tuincentra alweer gevuld worden met kerstspullen. 
Maar ik vind het wel gezellig!!!
Ik hou van de ondeugende gnoompjes!
Zeg nou zelf, ze zijn toch te lief!!!
Hier zitten ze gezellig in de box folding card, tussen de boompjes en met hier en daar een lantaarntje om alles wat beter te kunnen zien. 
Hier een kijkje van bovenaf.
Een blikje van de zijkant
En de andere kant, haha. 
Ik vind ze echt zo leuk!!!

Gemaakt met diverse sets en papier van E.C.D. 

Ik wil met dit kaartje graag meedoen aan de challenge bij 
Ze willen graag een gnome zien op je kaart.

Nu ga ik toch echt beginnen met die kaart voor mijn vriendin.
Vandaag is Eva jarig maar die wordt "ontvoerd" door vriendinnen voor een gezellige dag dus wij gaan haar komende week feliciteren.
Haar cadeautje met slinger houdt ze dus te goed. 

Fijne dag allemaal,
liefs,
Marjolijn.

32 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

geweldig prachtige box kaart met die gnomen Marjolijn........gr karin

Nicole Parmentier zei

Ik moet eerlijk zeggen dat ik enigzins geshockeerd was toen ik de pepernoten al in de supermarkt zag liggen maar deze kerstkaart kan ik hebben hoor. Hij is zo superleuk!!! Echt een gnomy-kerst-surpriseparty!

Trijntje zei

Wat een prachtige catd on the box met de leuke kaboutertjes. Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

superleuk weer gemaakt Marjolijn.
groetjes Alma

Angélique zei

Wat een geweldige kerstkaart-in-a-box! Superleuk, die zou bij mij het hele jaar mogen staan, die ruim je na ontvangst nooit meer op. Prachtig gemaakt Marjolijn.
Gefeliciteerd met Eva!

Angela zei

Vind je boxcard helemaal geweldig Marjolijn! Enig al die gnomes zo gezellig bij elkaar! Leuke kleuren heb je gebruikt!

!neke zei

Wat een gave box kaart !!!!!!!
groeten Ineke

Ingrid Reyners zei

Wat een leuke card in a box met de prachtige gnomes. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Annie H zei

Oh in dat doosje lijkt het me erg gezellig, wat heb je dat mooi gedaan en leuke papiertjes gebruikt. Goed idee om ook weer eens wat boxkaartjes te maken.
Groetjes, Annie

Claudia's kaartjes zei

das zo leuk met die gnomes. tof gedaan.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

Scrappiness zei

Aaah geweldig! Je bent weer helemaal terug, fantastisch mooi Marjolijn. En wat zien ze er tevreden uit, de gnoompjes, maar dat kan ik me voorstellen als je in zo;n mooi doosje mag wonen.

GerJanne zei

Oh wat eeb superleuek creatie heb je gemaakt, Ik houd erg van die card in a boxes. Heb er zelf al vele gemaakt en ben altijd hel benieuwd wat een ander ermee doet. Die gnomes zijn echt super!
Nog van harte net Eva. Wat een leuke vriendinnen heeft ze!

Eri zei

Een gave card in a box heb je gemaakt met die leuke en kleurrijke gnomes.
Groetjes, Eri

Doris knippenenplakken zei

Wat zijn ze prachtig de gnomes. Een schitterende kerstkaart-in-a-box Marjolijn. Je had een vraag gesteld over de dies van het huisje van dit huisje heb ik geen dies. CE had wel drie huisjes in stansmallen.

Kitty zei

Wat een prachtig boxkaartje Marjolijn!

Marjolein zei

Wat een leuke boxkaart! Erg mooi qua kleur en aankleding. En wat een geinige gnomes. Groetjes Marjolein

Henriët zei

Wat een gaaf geheel met die leuke gnomes in de box.
Groetjes van Henriët

Ellen zei

Helemaal geweldig Marjolijn…prachtige kleuren heb je weer gekozen!
Nog van harte met Eva, ze had vast een leuke dag met haar vriendinnen.
Leuke dag gewenst!
Groetjes Ellen

Sigrid1972 zei

Een heel feestelijk kerstkaartje. Prachtig met de beïnkte look!!!
Groetjes, Sigrid

Hobby Hoogland zei

Wat een prachtige box heb je gemaakt , zo leuk met de gnoompjes erin.
Leuke kleuren voor de kerst.
Je bent weer lekker bezig.
Heb het ook druk met dingetjes maken , maar er een kaart van maken lukt niet, komt vanzelf weer.
groetjes Marjan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk deze grappige gnomes in een box-kaart bij elkaar. Mooie kleuren en ze zien er allemaal even geinig uit. Ik ben weg van deze creatie Marjolijn.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Elly zei

Dit ziet er superleuk uit, gnomes in een boxkaart!
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wow wat een gaaf doosje met de schattige kabouters in het bos, leuk papier en leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

Marjan zei

Supergaaf Marjolijn, erg leuk altijd zo'n soort kaart en deze is enig met de leuke en kleurrijke gnomes!

Femminde zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je dochter!! 33 jaar alweer. Hier is de oudste 10.
En wat een mooie kerstboxkaart heb je gemaakt. Ziet er super uit.
Ook mooie andere dingen heb je gemaakt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
ps. leuk dat je volger bent geworden, ik ga hier ook regelmatig langskomen

karin zei

Schitterend die box card met de leuke gnomes erin. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Josje zei

wat super leuk is dit geworden!

Caroline Cards zei

Wauw, wat een super mooie card in a box met de leuke gnomes!
Groetjes, Caroline

Pat zei

These gnomes are such fun Marjolijn, and what an absolutely brilliant project with this folding card box. I love everything about it. What a lucky person to receive this at Christmastime. x

Kaartenkraam zei

Hij is erg leuk hoor met die gnomes die uit het doosje omhoog poppen.

groetjes van Ank

Nancy zei

Hey Marjolein,
Wat een super leuk kaartdoosje maakte je voor de uitdaging van 52 weeks. Helemaal geslaagd en daar gaat iemand heel erg blij mee zijn als ze het ontvangen.
Liefs,
Nancy

Jantine zei

Mooie kaart, Marjolijn, altijd een leuk model, zo'n kaart in een box. En heel gave kabouters er in.
Leuk dat je meedoet met onze uitdaging!
Groetjes
Jantine DT 52WTC