donderdag 5 september 2024

More to enjoy.

En nog een kerstkaart, de foto's lijken niet helemaal scherp, misschien maar even mijn lensje schoon maken? 
Weer een dieptekaart deze keer, ik wist niet dat het zo heette, zal het best al vaker gelezen hebben maar de term niet opgeslagen omdat ik ze zelf nog niet eerder gemaakt had. 
Deze keer heb ik wat anders gestapeld hoog, laag, hoog.
Er zijn dus best veel mogelijkheden met deze leuke stans van Crealies.
Ik gebruikte weer papier van de Action, de plaatjes komen ook uit een Action blok maar een ander dit keer.
Hier de kaartjes naast elkaar, de kleuren zijn nu wel heel anders in het frisse ochtendlicht. 
Stiekem vind ik dat donkere ook wel erg mooi maar ja, ik kan de kleuren van het papier niet veranderen. 

In ieder geval heb ik alvast 2 kaarten voor kerst klaar. 
Dat schiet op.

Nu MOET ik een kaart maken voor mijn bijna jarige vriendin maar ik weet echt even niet wat. 
Ach ja, ik rommel even door mijn spullen en dan komt er vast een idee naar boven.

Fijne dag weer allemaal en bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

12 opmerkingen:

Je@net zei

Twee super mooie kerstkaarten, Marjolijn!

Caroline Cards zei

Leuke dieptekaarten in dit model en de mooie afbeelding passen heel goed bij het donkere papier. Succes met de verjaardagskaart!
Groetjes, Caroline

!neke zei

Ze zijn super gaaf !!!!!
groeten Ineke

Epie zei

Prachtige hartvormige Kerstkaarten , in n andere kleurstelling
En er zit diepte in en leuke gepaste afbeelding , mooi hoor !!
Groetjes Epie.......

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig weer...ik houd jouw kaartjes in gedachten.
groetjes alma

Trijntje zei

Hele leuke kaarten zijn dit geworden. Leuk gestapeld en mooi opgemaakt. Succes met de kaart voor je vriendin
Groeten Trijntje

Sigrid1972 zei

Deze is ook weer erg mooi Marjolijn. Alvast veel plezier met het verzinnen en maken van de kaart voor je vriendin!!!
Groetjes, Sigrid

Kitty zei

Ook alweer zo mooi!

Marjan zei

Wat ben je lekker bezig geweest! Deze zijn prachtig, net als die harten hieronder! Wist niet dat er ook dieptekaart mallen in hartvorm waren, maar gaaf! Nu even naar je heks kijken, ik blog niet elke dag, dus zie niet alles meteen.

KarinsArtScrap zei

super gaaaaaaf Marjolijn, mooi...........gr karin

Jolanda Goes zei

Heb ook nog nooit gehoord van een dieptekaart. Heette dat dan eerst 3D misschien of is het echt heel iets anders. In elk geval zijn ze beide superleuk en wat een leuk basismodel, dat hartje.

Pat zei

I see you have been putting your Crealies heart frame and inlay die to great use with the beautiful Christmas hearts on this and the previous post, and they all look fabulous Marjolijn. x