vrijdag 20 september 2024

Geen eigen werk

Ik ben nog steeds druk bezig met dingen die ik niet kan laten zien, inmiddels klinkt het haast een beetje saai.
Maar gisteren kwam een oud-collegaatje, inmiddels wel vriendin bij mij gezellig fröbelen en ik ben haar aan het helpen om een planner te vullen met leuke herinneringen.

Ze heeft helemaal niets op dit gebied (spullen) want ondanks dat ze heel creatief is was dit nog niet op haar pad gekomen. Samen zijn we dus aan de slag gegaan en ik help haar met het "plannen" al is het meer een verslag van wat al geweest is natuurlijk. 

Dit is de basis van haar verslag van een weekje naar zeeland.
Dit vind ik ook heel gezellig om te doen en  dat geeft ook heel veel voldoening. 
Zelf heb ik helemaal niks gedaan natuurlijk, zo gaat dat altijd als ik met iemand samen zit haha.
Maar dat geeft niks, ik  geniet er van en zo komt mijn oude papier ook nog eens uit de kast en wordt het zinvol gebruikt. 

s' Avonds ben ik nog met Eva naar de bioscoop geweest, met de leuke actie van Appie is het nu ook nog eens een zeer betaalbaar uitje.
We gingen naar 
een film die mij diep geraakt heeft en me nog wel een tijdje bij zal blijven.

Vandaag wil ik een poging doen om een eindje te gaan fietsen samen met Theo dus dan zal er van knutselen ook niet veel komen maar het is nu nog zo'n lekker weer, nog even wat vitamine D opdoen voordat de koude periode er weer aan komt al geniet ik daar meer van dan van de hitte. 

Fijne dag allemaal,
liefs,
Marjolijn. 

3 opmerkingen:

Eri zei

Deze poging van je vriendin ziet er al heel leuk uit! Fijn dat je haar op weg kon helpen.
Groetjes, Eri

Elizabeth zei

Ha, dat klinkt lekker geheimzinnig... Maar we gaan het vast nog een keertje zien&lezen wat je nu nog niet kan laten zien!
Ja, het is leuk om iemand te helpen bij dit soort knutselwerk... Vooral als je die ander enthousiast kunt krijgen.
Hartstikke leuk met die vuurtoren en labels!

Trijntje zei

Een mooi begin van je vriendin. Veel fiets plezier vandaag. Groeten Trijntje