woensdag 4 september 2024

Enjoy the season

Gisteren en vanmorgen al héél vroeg heb ik zitten spelen met de prijs die ik gewonnen had. 
Het crealies hart Frame & inlay Felicity.
Dat vond ik nog best een gepuzzel maar het is me gelukt.
Het leek me wel leuk om er een kerstkaart mee te maken, tenslotte hou ik van kerst en een hart past daar dan wel bij.
Op het hart heb ik een afbeelding gemaakt met wat plaatjes  die ik uitgeknipt heb.
Alles kreeg uiteraard weer een randje distress ink. 
In eerste instantie dacht ik dat is voor dit hart misschien niet zo mooi  maar het heeft toch wel goed uitgepakt. 
En wat ik al jaren niet gedaan heb, ik heb het in 3D opgeplakt met wat foamblokjes ertussen.
Het is totaal niet meer wat ik maak de laatste jaren maar ik vond het echt leuk om weer eens te doen en dat fussycutting is ook heerlijk ontspannend al moet ik wel oppassen dat ik dat niet te veel doe want dan krijg ik last van mijn pols. Ach ja, het is niet anders.
Dit is het papier waar ik mee gewerkt heb, Een blok dat ik volgens mij 2 jaar geleden heb gekocht bij de Action. Ik kocht het toen om dingen uit te proberen, lekker goedkoop papier, stevig en ook nog leuk.
Te leuk dus want ook van dit papier vond ik het weer zonde om er in te knippen, haha. Wat erg toch hè. Een heel blok voor nog geen 2 euro wat ik voor ander papier soms voor 1 velletje betaal. Geen idee hoe dat werkt in mijn brein.
Maar ik vond het leuk om voor dit kaartje te gebruiken. Eigenlijk in eerst instantie voor die achtergrond, dat hart dus. Kon ik lekker goedkoop proberen hoe dat werkte, haha. 
Toen zag ik de leuke plaatjes en ben ik gaan knippen. 
Stiekem ben ik heel tevreden over deze kaart.
Er moet nog een sentiment op maar ik twijfel of ik dat binnen in zet of toch nog voorop.
Gelukkig kan ik nog twijfelen want het duurt nog wel even tot kerst. 
Oh, deze foto is veel helderder dan de andere, dat komt omdat het hier al licht was buiten en de andere foto's maakte ik wat eerder op de ochtend. Ik had geen zin om weer nieuwe te maken, vandaar.

Nou, of ik nog veel doe vandaag weet ik niet, misschien kruip ik nog wel terug in mijn bed want om 5 uur op was wel heel erg vroeg. 

Voor jullie een fijne dag en bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

21 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Ja da papier van de A is soms wel heel leuk. Heb er hier ook nog van liggen.
Da malletjes is super en je creatie is prachtig gedaan,
this is so nice.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

Elizabeth zei

Je zou spontaan zin in koud weer krijgen bij het zien van die lekkere warme drank en heerlijke koekjes...
Wat heb je dit gaaf gemaakt, en ja... die blokken van de Action koop ik ook vaak en ik herken het 'zonde om erin te knippen'... etc...
Soms moet het er eerste een poosje liggen om te beseffen dat je het gewoon moet gebruiken!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie papier en de leuke details echt helemaal kerst
groetjes ellen

Sigrid1972 zei

Nou Marjolijn, wat een mooie creatie zeg met je nieuwe mal en deze leuke plaatjes. Echt een topper!!!
Groetjes, Sigrid

alma.heijenk@gmail.com zei

tjee zeg 5 uur op? maar een schitterend resultaat! wat een leuk hart. Dit is heel mooi geworden.
groetjes Alma

!neke zei

Super gaaf !!!!!
groeten Ineke

karin zei

Mooi kaartje, leuke snijmal is dat.
Groetjes,
Karin

Crea Astrid zei

Mooi gedaan. Ik heb dat papier en vellen ook. Leuk idee zo weer opgedaan.

Groetjes, Astrid.

alma.heijenk@gmail.com zei

ik vond het hart zo mooi, ik heb de stans maar besteld hihi.
groetjes

carla zei

Een supermooie kerstkaart. Heel leuk in de vorm van een hart en dan nog met hele mooie plaatjes zo fijn afgewerkt.
Ik vind het een kunstwerkje.
Groetjes,
Carla

KarinsArtScrap zei

ja gaaf gedaan Marjolijn......gr karin

Marjolijn van Elsberg zei

Ik hou altijd van koud weer, ben absoluut geen fan van de zomer.

Marjolijn van Elsberg zei

Ah wat grappig, toch niet naar aanleiding van mijn kaart! Maar ik vind dit ook een leuke mal, leuker dan ik had verwacht.

Kaartenkraam zei

Gave kaart hoor, leuk in hartvorm en je hebt het toch weer helemaal naar jouw eigen stijl toegetrokken.
Even teruggekeken want inmiddels veel gemist maar ik ben weer helemaal bij. Genoten van je mooie werkstukjes.

groetjes van Ank

GerJanne zei

Dat papier heb ik gekregen van en blogdinnetje. En al veel kaarten mee gemaakt. Jouw kersthart vind ik zeker geslaagd. En die diepte erin door de foamblokjes vind ik wel wat hebben! iets speels of zo.

Angélique zei

O ja, dat is ook al zo'n mooi blok van Craft Sensations, stiekem kijk ik al uit naar de nieuwe kerstblokken (hopelijk komen die wel, want het knutselmateriaal is bij Action erg schaars geworden ) . Je hebt een supermooie kerstkaart gemaakt met het mooie hart, heel mooi dat je alle delen beïnkt hebt.

Jantine zei

Heel leuke kaart met deze bijzondere mal! Wat kunnen we toch soms kronkels in onze breinen hebben, omtrent mooi papier enzo. Ik herken het heel erg. Ik probeer de Action wel een beetje te vermijden, heb nog zoveel papier en hoeveel ik ook gebruik, de stapel lijkt maar niet te slinken...
Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kitty zei

Nou dat is helemaal niet verkeerd zeg, dat blokje! Goed dat je er zo zuinig op geweest bent, het is een prachtig kaartje geworden.

Epie zei

Prachtige hartvormige Kerstkaarten Marjolijn TOP
Groetjes van Epie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een mooie sfeervolle kerstkaart met dat leuke hart gemaakt Marjolein, heel knus gedecoreerd met de leuke plaatjes.
Gezellig je hier te zien bij 52 WTC .
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie kaart, het hart, met al dat lekkers erop. bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.