donderdag 12 september 2024

Birthday Rozet

Daan is jarig, mijn vriendin en daar moest natuurlijk een kaart voor komen. 
Maarrrrr, ik had totaal geen inspiratie. 
Écht niet. 
Ik heb afgelopen week 3 kaarten gemaakt (die ik nog niet kan laten zien) maar voor haar???🙈
Het idee kwam maar niet. 
Uiteindelijk de rozet stans van Tim erbij gepakt, die vond ik wel feestelijk en de plaid set, ook van Tim.
Ik wilde ook vrolijk papier, lekkere kleurtjes.
Van E.C.D.
Ze is tenslotte jarig dus het moest een vrolijke kaart worden.
Langzaam, heel langzaam kwam dinsdagochtend de inspiratie.
De rozet en de plaid lagen er al minstens een week. 
Ineens bedacht ik me dat ik er een shaker kaart van wilde maken en toen ging het snel.
Hier zie je door de plaid heen de shaker, ik zag daar laatst een heel handig trucje voor.
Het kaartje er achter zit ingepakt in folie waar het shakermateriaal in zit. Ik heb er helaas geen foto's van gemaakt maar misschien kennen jullie het idee wel. 
De best grote letters heb ik gemaakt met een Bigz Die van Sizzix die ik een paar jaar geleden op de beurs in de uitverkoop heb gekocht. 5 euro was hij, zo blij als een kind was ik want hier kun je dus lekker dikke letters mee maken en ik vond het lettertype erg leuk. 
Eerst een laagje greyboard dus en daar de letter van papier boven op. 
Op de letters paste precies het stempeltje uit een set van de Everyday-Elements van Annette, E.C.D.
Ik wilde de stempel eerst in 2 stukjes knippen en bij de H happy en bij de B birthday stempelen maar dit vond ik ook wel leuk. 

Het is me dus gelukt, hèhè.
En ik ben er nog tevreden over ook.
Hopelijk vindt Daan hem ook leuk want dat is dan wel de bedoeling natuurlijk. 

Ze krijgt hem vandaag dus ik durf hem nu wel te plaatsen. 
Ik heb ook nog een paar Halloweenkaarten gemaakt maar die kan ik nog niet laten zien.
Het is dus niet dat ik weer in een inspiratiedip zit, ik ben héél druk bezig. 
Ook wel weer eens lekker. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

18 opmerkingen:

Kitty zei

Het is een juweeltje geworden!

Eri zei

Daar mag je zeker tevreden over zijn. Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt met de rozet en de diamant op de leuke achtergrond.
Groetjes, Eri

Crea Astrid zei

Een mooie vrolijke kaart heb je voor je vriendin gemaakt. Leuk gedaan zo met het schudgedeelte. Toen ik het hart zo zag, vind ik het ook op lippen/mond lijken.

Groetjes, Astrid.

!neke zei

Super gaaf !!!!!!!

Caroline Cards zei

Een prachtige shakerkaart met deze mooie materialen. Leuk die grote letters.
Groetjes, Caroline

femke zei

Heey Marjolijn,

dit is een mooi vrolijk verjaardagskaartje geworden!!! De set met de rosette en dat hart heb ik ook al een tijdje liggen maar nog niks mee gemaakt 🙈.. Tja zoveel ideeën en je kan er maar 1 tegelijk uitwerken. Deze week was druk dus nog geen knutseltijd kunnen vinden.

Groetjes Femke

alma.heijenk@gmail.com zei

supervrolijk kaartje, leuk die HB letters zo.
groetjes Alma

Sigrid1972 zei

Gaaf dat shaker gedeelte erachter. Tof kaartje geworden...
Fijne dag en groetjes, Sigrid

Marjan zei

Gaaf zeg, erg leuk ook met die shaker eronder! Gek hè, dat als je loslaat even het dan toch ineens opkomt, gelukkig maar. Daan zal er superblij mee zijn. Mooi ornamentje ook in 3D! En die letters inderdaad erg leuk!

KarinsArtScrap zei

super mooi geworden Marjolijn.......gr karin

Elizabeth zei

't Is niet te zien dat je geen inspiratie had:)
Maar soms wil je een tè mooie kaart voor iemand maken en dan lukt het opeens niet om te beginnen...
Het is een beauty van een kaart geworden!

GerJanne zei

Ik vind het ontzettend gave kaart! En dat ken ik inderdaad, dat folietrucje. Heel simpel met een groots effect! Ik zit ook in een soort dip na de huwelijksprojecten...heel raar, heb ik echt al jaren niet gehad!

Angélique zei

Je hebt toch een heel feestelijke kaart kunnen maken, heel goed gedaan. Lekker uitbundige kleuren, grote dikke letters en alle andere details vormen samen een echte verjaardagskaart, heel leuk.

Anita zei

Prachtig kaartje met een leuke uitleg!Ik zou ook wel weer willen freubelen, maar het komt er niet van.Maar voor nu kan ik genieten van jouw mooie projectjes.Ben ook benieuwd naar je Halloween kaartjes.
Groetjes Anita

Danielle zei

Ik ben echt heel blij met mijn kaart 🫶. Hij is prachtig en met liefde gemaakt. Vrolijk ook en daar had ik enorm behoefte aan. Ik ben blij met alles wat jij voor mij maakt, wat jij maakt is altijd mooi. Dank je wel lieverd.

Trudy zei

Super leuk gemaakt en lekker vrolijk!
Groetjes Trudy

Doris knippenenplakken zei

Wow...Wat een prachtige schudkaart mooie kleuren.Fijn weekend, groetjes Doris

Anoniem zei

Schitterende kaart voor je vriendin…heel mooi met deze dubbele achtergrond, shaker + plaid…top hoor! Toch gelukt hè! 👍🏻 Het gevouwen hart is ook heel leuk erbij!
Ik zie dat ik achter loop, sorry!
Groetjes Ellen