zaterdag 14 september 2024

Tagjes


Vanmorgen zat ik alweer in alle vroegte te fröbelen, de wasmachine draait en straks nog even door de huiskamer met een stofzuiger, sopje en dweil en dan waarschijnlijk even naar de markt.
Het was nog te donker beneden om te poetsen en met mijn 1e kopje koffie zat ik lekker achter mijn p.c. toen ik inspiratie kreeg om dit kerst tagje te maken.
Ik heb weer hetzelfde setje van Tim Holtz gebruikt en de uitgeknipte plaatjes zijn uit Action papier.
Een shakertje er in en klaar. 
Er moet eventueel nog een touwtje aan maar misschien plak ik het wel zo op een cadeautje.
En deze maakte ik gisteren voor aan een cadeautje.
Het idee van de letters met tekst er op staat me wel aan dus dat ga ik zeker vaker gebruiken.
Dit zijn echt heel kleine projectjes die in ruim een uurtje klaar zijn dus leuk om te maken en een cadeautje wordt zo toch nog een stukje persoonlijker om te geven. 
Deze maakte ik ook gisteren, Zonder inktrandjes, die is al in gebruik genomen door Eva voor een vriendin van haar. 
Daar kon ik nog net voor vertrek een foto van maken. 
Je ziet weer wat daglicht doet met de kleuren en wat als het nog wat duister is buiten maar ach. 

Iedereen een fijn weekend en leuk dat je weer even kwam kijken hier.
liefs,
Marjolijn. 

11 opmerkingen:

Irene zei

Wat zijn ze leuk!
XxIrene

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie tagjes met al de verschillende details en leuke papiertjes
heerlijk hè zo lekker vroeg aan de fröbel met een kopje koffie
groetjes ellen

Kitty zei

Leuke kleine projectjes inderdaad!

Eri zei

Je hebt de tijd goed besteed op de vroege morgen, en met een leuk resultaat. Ook je cadeau labels zien er tof uit!
Groetjes, Eri

Sigrid1972 zei

Zo leuk die tags en ze maken een kadootje zoveel leuker!!!
Fijn weekend en groetjes, Sigrid

Elizabeth zei

Je was dan wel er-rug vroeg uit je bed:) Tja, dat heb ik 's winters ook... je ziet niks en dan ga ik maar knutselen onder de lamp.
Wat knap dat je nu al in kerstsferen iets kunt maken!
De tags zijn heel sfeervol en over een paar maanden komen ze goed van pas...

Angélique zei

Heel leuke originele labels, erg creatief.

GerJanne zei

Heel mooi gemaakt! En lekker zo de tijd hebben om van alles te proberen en te maken, En ik zie het altijd in de nachtdienst. Na mijn vakantie was het opeens een stuk later licht 's morgens! Gaat best snel nu he?

Trijntje zei

De verjaardags labeltjes zien er heel leuk uit. Het kerst schud label is ook prachtig. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Dit zijn leuke extra's aan een cadeautje, een cadeautje op zich vind ik.

groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

leuke en mooie tagjes Marjolijn.......gr karin