woensdag 11 september 2024

Christmas pocket

Met, ik denk mijn allereerst Die-setje dat ik indertijd kocht bij mijn eerste mini sidekick, heb ik deze pocket gemaakt.
Het is zo leuk om door al mijn oude spulletjes te gaan en ze met een frisse blik te bekijken.
Dit veel te leuke sneeuwmannetje is van de nieuwe Vault collectie van Tim Holtz, ik was per direct verliefd toen ik hem zag en kon het niet laten liggen.
Ook de andere Vault setjes niet overigens.
Dag... zelfopgelegdkoopverbod!🤣🤣
Dit kan zo straks leuk bij een cadeautje onder de kerstboom.
Er zit acetaat in zodat het echt een pocket is en er kan dus nog iets leuks, lekkers of liefs in. 
Heerlijk dat fröbelen voor kerst.

Ik denk dat ik de enige ben die geniet van de regen en lekker zit te spelen in mijn hobbykamer. 
Tijdens de droge uurtjes wel lekker naar buiten geweest hoor, er moet tenslotte ook nog eten op tafel vanavond en er moesten dus boodschappen gedaan worden. 

Ik heb al veel gemaakt afgelopen week maar dat kan ik nog niet laten zien.
Morgen het eerste en de rest ergens in oktober. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

18 opmerkingen:

gerda zei

Hele leuke pocket.

KarinsArtScrap zei

wat gaaf en super leuk Marjolijn......gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat leuk is dit.
leuk sneeuwpopje.
ik freubel ook graag met dit met regen, dus je bent niet de enige. ik heb wel mijn ommetje gedaan vandaag.
groetjes Alma

Eri zei

Een leuke pocket met de sneeuwpop. Dat maakt een kerstcadeautje extra leuk!
Groetjes, Eri

Sigrid1972 zei

Wat een leuke pocket en het sneeuwmannetje is zeker heel loveable. Ik ga stuk "dag - zelfopgelegd koopverbod" 🤣🤣 Heerlijk wat hebben we toch allemaal een zwak voor hobbyspullen... zo verslavend!!!
Fijne avond en groetjes, Sigrid

!neke zei

Heel gaaf , kom maar op met je volgende !!!!!

Claudia's kaartjes zei

Ja als het regent en ik kan knutselen vind ik het eigenlijk ook niet erg. Zalig he. zeker als de stoof dan nog is lekker brand. Zo zalig die warmte.

super leuk je creatie!
Very sweat card.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

femke zei

Heey Marjolijn,

gave pocket zo en ja Scrub de sneeuwman is een schatje die ook ik niet kon weerstaan. Ik heb overigens ook zijn eerdere broertjes Twig and Stump.

Enne nee, je bent niet de enige die geniet van de regen en de lagere temperaturen. Hier is er nog èèn hoor.

Groetjes Femke

Crea Astrid zei

Een mooie Christmas pocket met een grappige sneeuwpop erop.

Groetjes, Astrid.

Femminde zei

Wat een super leuke kaart!! En tof om zo oude en nieuwe spulletjes te combineren.
En ja regen kan heerlijk zijn als je lekker thuis kan blijven en kan hobbyen.
Fijne week, geniet van de regen die er nog aan komt.
Groeten van Femminde

Annie H zei

Oh wat een mooie pocket met die superleuke sneeuwman. Ja tegenwoordig is er echt een overaanbod aan spullen, ik heb hier al plaatsgebrek maar ga ook wel eens terug naar wat ouds dat ook leuk blijft.
Groetjes, Annie

GerJanne zei

Heel gaaf zeg! Die sneeuwman is ook te gek!
En ja dat verbod, onbegonnen werk!
Ik genoot ook van de regen. Zo heerlijk als je overdag moet slapen en het regent!

Elizabeth zei

Ja, het is ook wel een schatje om te zien... Je bent lekker op dreef!
Ik vind het wel even wennen hoor, die weeromslag.. En kan mijn draai nog niet zo vinden.

Kitty zei

Ah, deze is ook alweer zo leuk zeg!

Caroline Cards zei

Een leuk label met deze leuke sneeuwpop.

Anita zei

Wat fijn zeg dat je met je oude spulletjes aan de slag bent gegaan, alle merken door elkaar.
Zo zie je maar dat je met oude en nieuwe spulletjes hele leuke dingen kunt maken.Leuke tag hoor!
Groetjes Anita

Danielle zei

Deze is echt zo cute! Dit was voor mij ook de eerste Tim set die ik ooit gekocht heb. Ik heb hem dankzij jou weer tevoorschijn gehaald en ligt op mijn tafel klaar om iets mee te maken. Liefs, Daan

Kaartenkraam zei

Ik heb heel wat posts van je gemist zie ik wel, wat ben je weer lekker actief!
Dit vind ik een plaatje van een pocket label! Ik snap dat je voor de sneeuwman bent gevallen en moet lachen om je opmerking over je koopverbod, dat gaat mij ook heel vaak zo *lol*

groetjes van Ank