donderdag 16 mei 2024

Sidekick Saterday 10 Insects

Al heel lang, eigenlijk al heel dit jaar, doe ik niets meer met mijn planners om diverse redenen.
En niet omdat ik het niet leuk vind want ik vind het ontzettend leuk en daarom heb ik een challenge die al even loopt opgepakt.
De sidekick Saterday challenge, iedere twee weken een nieuwe uitdaging.
Deze keer was het "Insects" de 10e al en ik hoop de andere in te halen. 

Ik maakte een dubbele pagina, een pocket dus.
In de pocket een kaartje met de bijen er op, op de andere kant had ik al iets geschreven.

Dit is de bij van Annette, zo gaaf, ik ben gek op bijen, voor mij zijn ze de koning(in) van de insecten net als de leeuw de koning van de dieren is. 
Onderaan de pagina heb ik de titel gestempeld, ik had hem eigenlijk met embossing poeder moeten bewerken dan had je het beter gezien. 

Als het goed is gaan jullie dus weer vaker iets in mijn sidekick zien en wie weet pak ik de planner ook wel op. 
Ik werkte weer uitsluitend met E.C.D. producten.

Reminiscence book 3
Sidekick essentials 13
Planner Essentials 05
2025 Layered honeybee
2026 Postage Stamps
CS300 Honeybee

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
CS298 bloom

13 opmerkingen:

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wow wat een mooie pagina. Ik heb niks met bijen maar deze...deze vind ik prachtig. Hij komt zo mooi naar voren op deze pagina.

Lieve groet, Petra

GerJanne zei

Dat heb ik nou met albumpjes maken. Ik kom er niet snel toe een als ik dan bezig ben, vind ik het zo leuk om toen. Deze pagina is weer helemaal geweldig. Wat een vrolijkheid!

Epie zei

Wwooww very Nice Marjolijn , je komt me bekend voor tv ?
Groetjes Epie Handmade

Diny zei

Wat een schitterende pagina heb je gemaakt Marjolijn!
Ik zou zeggen....vaker doen!
Groetjes Diny

Angélique zei

Een heel mooie pagina, intrigerend met die verschillende laagjes en een mooi dankbaar onderwerp dat aandacht verdient.
Wat betreft jouw reactie op mijn blog: je hebt vast de foto's van mijn toilet niet gezien 🤣🤣🤣 (overal Rien Poortvliet kabouters), de kabouters op mijn kaarten komen niet eens in de buurt van die prachtige tekeningen. En nee, ik heb geen mail van jou gekregen.

Doris knippenenplakken zei

O wow wat een mooie kleuren. Een prachtige pagina.
Groetjes Doris

Elizabeth zei

Mooi gedaan, Marjolein! Maar idd... soms kom je ergens niet toe nadat het eerste enthousiasme verdwenen is. Leve de challenges!

Ellen zei

Supergaaf is dit Marjolijn…dit heb je weer geweldig mooi gemaakt. De kleuren zijn ook weer fantastisch moet ik zeggen. EDC producten zijn super hè, de Grashopper en de Chameleon vandaag binnen gekregen, zo leuk! Ik ben verwend met mn verjaardag en heb lekker geshopt bij Doe@Ding. Ook nieuwe snijplaten gekocht voor de BigShot, was hard nodig!
Gaat het wat beter met je?
Groetjes Ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Oh dat is vreemd, ik ga eens kijken of ik een foutje in je mailadres heb getypt.

KarinsArtScrap zei

een prachtige pagina Marjolijn.............gr karin

Claudia's kaartjes zei

Super gaaf. Ik vind die bij helemaal top.
En ja hoor, tuurlijk mag je die vlinderkaart maken. We inspireren elkaar toch?

grtjs
Claudia

Crea Astrid zei

Een prachtige pagina heb je gemaakt. Mooie zomerse kleuren gebruikt en ik vind de bij helemaal top.

Groetjes, Astrid.

Kitty zei

Wat een superpagina weer Marjolijn!