vrijdag 24 mei 2024

Birthdaycalender June

Het is alweer bijna juni en dat betekent een nieuw maandblad voor mijn verjaardagskalender. 
Ook daar loop ik een beetje mee achter maar ik ga me er niet druk om maken, alle jarigen hebben een kaart gehad en daar gaat het om. 

Deze keer heb ik het helemaal aangekleed met de bloemen uit Joset haar laatste collectie, de prachtige jungle leaves, nog veel te weinig gebruikt wat zijn ze mooi!!!
Ik heb ze gekleurd met Distress oxide ink en weer een randje brushed corduroy en scorched timber gegeven.
Het kaartje kun je open klappen en juist daarom vind ik het zo leuk.
Ik heb er een slotje in gemaakt door met magneetjes te werken, die zitten in het flapje verwerkt en aan de andere kant achter het papier, je ziet er dus niets van maar het werkt prima. 
June kreeg een laagje embossingpoeder en met een stukje verbandgaas er achter heb ik het in het kaartje geplakt.
Voor dit kaartje gebruikte ik een memory-dex Die-set van Jenine's Art.
Die vond ik op de meeneem/ruiltafel tijdens een crop-weekendje en omdat ik net heel enthousiast begonnen was met mijn kalender heb ik die meegenomen. Ik vond hem een beetje te "krullerig" maar uiteindelijk valt het best wel mee en ben ik er heel blij mee.

Nu staat het weer te pronken op mijn bureau.
Juni is mijn geboortemaand en die moet natuurlijk héél speciaal zijn. hihi.

En dan nog even dit, ik weet niet waarom maar bij sommige bloggers kon ik geen reactie achter laten, na een aantal pogingen en het verfrissen van de pagina lukte het wel. Hoop ik!
Zelf had ik ook weer wat spammers, nou ja, niet dus, gewoon hele leuke lieve reacties van mede-bloggers dus mijn tip, kijk in je spambox!
Zo zag ik dat bij sommige van jullie mijn reacties niet zijn doorgekomen, ook al zijn ze wel verstuurd, misschien zit ik daar wel in een hoekje van de spambox te pruilen. 😒😥.
Zelf kijk ik bijna dagelijks in mijn leeslijst, dat is mijn ochtendkrant geworden want daar lees ik leuk nieuws, van het echte nieuws word ik heel verdrietig momenteel dus zo fijn dat jullie mij allemaal opvrolijken met al het moois en lief en leed dat we via onze blogs met elkaar delen. 

Gebruikte artikelen van E.C.D.


Bedankt weer voor jullie bezoekjes en lieve reacties,
ik geniet er van. 
liefs,
Marjolijn. 

14 opmerkingen:

Heidie zei

Wat een mooie pagina heb je gemaakt.

Liefs Heidie

!neke zei

Super mooi !!!!!
groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

Hé das zo leuk gedaan. Die maand "June" is een mooie stans. Is die ook van ECD?
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

gerda zei

Heel leuk zo'n verjaardagskalender. Je maakt super toffe creaties.
Groetjes
Gerda Van Hove
PS: Ik moet jouw reacties op mijn blog altijd zelf aanvinken om te publiceren. Ik zie ze wel tussen de reactielijst staan maar ze worden nooit op mijn blog gepubliceerd tenzij ik het dus zelf doe. Blogger doet soms heel raar. Maar wel fijn dat ik het kan oplossen.

Marjolijn van Elsberg zei

Dat heb ik ook zo ingesteld staan Gerda, maar soms verdwijnen er toch reacties in de spam. Zo jammer.

Angélique zei

Dat is weer een heel leuk kaartje voor je kalender, echt op zijn Marjolijn's ☺️
Haha, nou, jij hebt wel een heel gezellige ochtendkrant dan. Ik lees zelf ook bij ontbijt en lunch (zoals nu) hoor, heel gezellig. Ik heb al een hele tijd dat ik maar met moeite kan reageren, soms vaak, soms gaat het wel. Maar ik houd vol, de aanhouder wint!

Trijntje zei

Wat een prachtig schud blad heb je gemaakt . Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Dat is een heel mooi maandblad geworden. Wat heb je de bladeren mooi gekleurd, super!

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Hallo, it's me, hihi Ik ben even aan het bloggen en wordt weer heel blij van wat ik allemaal zie?! Je hebt weer diverse dingen gemaakt en je storie en memorie journal voor het designteam maatje heb ik uitgebreid zitten bewonderen, wat een ENIG idee om allemaal wat moois te maken voor haar. Je hebt er heel veel mooie dingen op verwerkt Marjolijn! Ook je milk bottle dingetje met echte bloemetjes is zo tof, ik moest wel lachen om je verhaal erbij ... heb je de bij al gevonden? Deze birthday kalender met flapjes en magneet slotjes is een mooi detail en het model is ook heel nice en heel mooi met de leaves enzo! Ik heb mijn schade weer wat ingehaald, tot de volgende keer en een fijn weekend!
xx Gerie

KarinsArtScrap zei

wat mooi gedaan Marjolijn, super......gr karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi deze pagina, geeft al een zomers gevoel. Fijn om naar te kijken want het lijkt buiten wel herfst nu. Ik las hetzelfde bij Jeanet (scrappen en beppen). Ik moet ook veel mensen uit de spam vissen en verdwijn er zelf ook vaak in. Maar ik check het
altijd.
Lieve groetjes Miranda

Kitty zei

Ik ben ook niet zo van het al te krullerige spul, maar deze is toch helemaal leuk?! Heerlijke kleurtjes en leuk zo met het gate fold voorkantje. Wat een goede ideeën heb jij toch steeds!

Epie zei

Een fantastische pagina in je memorydex Marjolijn
Zo fleurig deze kleurtjes,om vrolijk van te worden
Hier ook soms 10 gezellige zogenaamde spammers
Fijne zondagmiddag en en goed begin van d week
Groetjes Epie xx

Marjolijn van Elsberg zei

De maand is s wel van ECD Claudia, sorry verkeerd gelezen.