zaterdag 11 mei 2024

It's your day

Een vriendin van mij is volgende week jarig en ik wilde uiteraard een kaart voor haar maken, dat is gelukt. 
Vrij simpel maar ik ben allang blij dat het met horten en stoten weer gaat. 
De flip flap kaart blijft superleuk en is ook makkelijk te maken. Ik heb gewerkt met designpapier en dat kreeg een randje brushed corduroy. Ook de kaart zelf heb ik daarmee bewerkt. 
Voor deze kaart heb ik de collecties van Annette en Joset gecombineerd. 
Dat kan natuurlijk allemaal. Angelique, zo werk ik heel vaak, De Dies snijden uit designpapier en alles een randje distressink geven, het krijgt een beetje een vintage uitstraling daarvan vind ik. 
Verder, als ik met soft finish cardstock werk kleur ik de onderdelen vaak met oxide inkt omdat dat iets makkelijker werkt. Ook dan krijgt alles nog een randje. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord. 
Dit is de andere kant van het kaartje. 

Gebruikte artikelen E.C.D.

SKU C014 Pretty pastels
SKU1980 Birthday Flip card
SKU2135 Succelents & pots
SKU2134 Layered Butterfly
SKU2138 Circles Banners & Ribbons
SKU2026Postage stamps (deze heb ik iets verlengd)
SKU CS353Phrases & Dingbats

Ohhh en ik kreeg gisteren mijn gewonnen prijs in de brievenbus, zo leuk!!!
Daar zal ik mijn volgende post aan besteden. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

11 opmerkingen:

Kitty zei

Supermooi kaartje Marjolijn, zulke warme kleuren, prachtig!

Josje zei

wel een hele leuke kaart
groetjes Josje

Angélique zei

Dankjewel Marjolijn, ik geef de randjes ook wel eens kleur, maar dat wordt nooit zo mooi als bij jou, vandaar mijn vraag. Ik heb inmiddels een paar kleurtjes distress inkt en heb gisteravond gemerkt dat dat al een verschil maakt, al moet ik nog veel oefenen om het zo mooi te krijgen als jij (misschien komt het ook omdat ik probeer mijn vingers zo schoon mogelijk te houden). Lief dat je de moeite nam het te typen ondanks de pijn.
Deze kaart is ook weer een plaatje, daar zal je vriendin heel blij mee zijn. Leuk model is het en mooi papier heb je gebruikt. En natuurlijk de beinkte randjes, die maken het echt af.

Trijntje zei

Zeker fijn dat je weer kan knutselen. Ik vind het een hele mooie kaart in dit model. Mooie kleurtjes.*Groeten Trijntje

Josje zei

Hoi ik lees net je berichtjes even door ik ben op het ogenblik niet zo druk in de blog wereld te druk in de tuin etc en gereed maken voor vakantie fijn dat het wat beter met je pols gaat sterkte
Josje

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart. IK ga je blog ook volgen.

Lieve groet, Petra

anita01 zei

Heerlijk genieten bij je, zo mooi en leuke inspiratie ,

Lieve groet, Anita

Doris knippenenplakken zei

Gelukkig lukt het je al om wat te hobbyen.
Wat een mooie kleuren, heel mooie kaart geworden.
Groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een mooie, fleurige kaart in een leuk model en in warme kleuren geworden Marjolijn. Alles is tot in de puntjes verzorgd.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

wat leuk gedaan Marjolijn......gr karin

Elizabeth zei

Een kaart hoeft niet altijd vol of druk te zijn... soms is less more!
Fijn dat je weer een beetje met je kaartjes bezig kunt zijn, en ze zijn nog altijd even mooi!