zondag 12 mei 2024

Prijs!!!!!

Prijs!!!! ik had toch gewonnen met mijn doorkijkkaartje?!
Nou dit is de prijs die ik ontvangen heb. 
Fantastisch toch!
Dit was de stempelset die ik had uitgekozen op de prijzenpagina zo gaaf!
Tot mijn grote verrassing zaten er echter 2 stempelsets in de envelop, wat een feest!
Mocht dat onverhoopt niet de bedoeling zijn geweest dan hoor ik dat graag en dan komt deze set retour natuurlijk al vind ik hem wel prachtig en erg geschikt voor mannenkaarten of is dat heel seksistisch, haha!
Dit lieve kaartje kreeg ik er bij, gemaakt door Monique die ook de prijs verzorgde,

Dankjewel ik ben er echt super blij mee. 

11 opmerkingen:

Angélique zei

Wauw, superleuk, veel plezier ermee!

KarinsArtScrap zei

een gave stoere prijs Marjolijn. super.........gr karin

Claudia's kaartjes zei

Oh dat is echt leuk. proficiat.

en je kaartje is echt geweldig
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Kitty zei

Dat is zeker niet verkeerd, daar weet jij wel raad mee!

Scraptastisch zei

Hihi, je bent er blij mee, hartstikke leuk voor je!!!
xx Gerie

GerJanne zei

Hoi Marjolein, ik kan me niet voorstellen dat Monique pet ongeluk nog een stempelset in de enveloppe gedaan heeft hoor. Dat is vast met voorbedachten rade. Heel veel plezier ermee, dat gaat vast goed komen!!

Elly zei

Gefeliciteerd wat een gave prijs, daar weet jij wel raad mee.
Groetjes Elly

Elizabeth zei

Oh, dat is een echte prijs en geen prijsje...
Wat leuk dat je dit gewonnen hebt; dat gaat veel speelplezier geven!

Elizabeth zei

Dat is geen prijsje, maar een echte PRIJS...
Wat ontzettend leuk dat je dit hebt gewonnen; uren speelplezier gaat dat geven...

Kaartenkraam zei

Wow dat is geweldig, dat is aan jou wel besteed!

groetjes van Ank

Hobby Hoogland zei

Wat een pracht van een prijs.
Daar gaan we meer van zien.
Veel plezier er mee.
groetjes Marjan.