donderdag 23 mei 2024

Playful flowers

Voor een Blogvriendin wilde ik een kaartje maken, zij zit even in de lappenmand en kan niet goed uit de weg wat natuurlijk met onze hobby vreselijk onhandig en vervelend is. 
Dat weten we allemaal uit ervaring wel. 
Ik maakte deze kaart voor haar. 
Het zou gearriveerd moeten zijn want ik heb het afgelopen  maandag gepost. 
De inspiratie voor dit kaartje kwam van het blog van Claudia.
Zij had een prachtige kaart met een vlinder.
Ik maakte er dit van. 
Voor het kaartje gebruikte ik aquarel papier waar ik met Color Burst van Ken Oliver Crafts wat kleuren op aangebracht heb.
De bloemen heb ik ook uit aquarel papier gestanst en ook die met color burst bewerkt. In combinatie met het zwarte cardstock vind ik het een mooi geheel.
Hopelijk werkt de post bij haar sneller dan hier want ik had vorige week maandag 3 kaarten gepost waarvan er 1 pas vrijdag aan gekomen is. 
Dat was vroeger toch wel anders. Ik weet dat post.nl minder gaat bezorgen maar ik heb nog niet gehoord dat die wijziging al is ingevoerd. Uit voorzorg ga ik mijn kaarten voortaan maar eerder versturen en er dan op zetten niet openen voor.....😄
Ach ja, zolang het maar aankomt is het goed toch?

Voor dit kaartje gebruikte ik weer voornamelijk spullen van E.C.D. 
Deze keer uit de Everyday-Elements collectie


Dit was voor mij weer eens iets heel anders en dat beviel me goed. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

13 opmerkingen:

Elly zei

Ziet er mooi uit!
Groetjes Elly

GerJanne zei

Heel leuk! Mooi op die achtergrond de opvallende bloemen.
Volgens mij bezorgt Postnl al heel lang niet meer op maandag en woensdag alleen bij genoeg personeel...Wat jij van plan bent doe ik ook sinds kort. gewon een paar dagen te vroeg op de bus....

casa crea d' emilia zei

Hai Marjolijn,
Via jou reactie op mijn blog (dank daarvoor) kwam ik ook op jou blog terecht. Wat een mooie dingen maak je allemaal. Heel leuk. Ik ga je volgen.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de zelfgemaakt achtergrond en de mooie bloemen, ze komen er heel mooi op uit
groetjes ellen

!neke zei

Super mooi !!!
ook de frisse kleurencombi !
groeten Ineke

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Marjolijn.......gr karin

Marjolein zei

Mooi gemaakt Marjolijn! Deze kaart is vast hartstikke goed ontvangen, het fleurt je op. Groeten Marjolein

Josje zei

Leuke kaart is dit weer

Angélique zei

Een heel leuke kaart met leuke achtergrond. De bloemen vallen goed op in het geel,mom blij vanbte worden en dat is ook precies de bedoeling van je kaart.
Ach ja, PostNL..... daar word je weer minder blij van, helaas.

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een leuke kaart en die zal vast en zeker goed ontvangen worden.

Lieve groet, Petra

Doris knippenenplakken zei

De kleuren zijn weer top wat een schitterende kaart!
Groetjes Doris

Elizabeth zei

Zo'n mooi kaartje tovert een glimlach op je gezicht, ook al kun je dan zelf even niet knutselen...
De post is soms echt ongeregeld; je kunt er echt niet op rekenen is mijn ervaring de laatste tijd!

Kitty zei

Ja dit is echt wel iets anders dan we van je gewend zijn. Maar het is toch juist leuk om eens buiten de gebaande paden te lopen? Het is in ieder geval weer een erg mooi kaartje geworden!