dinsdag 28 mei 2024

Fairy cute Tag

Ik was even bezig met wat andere, huishoudelijke taken en tussendoor heb ik aan deze Tag folder gewerkt. Al een hele tijd terug had ik wat vellen gewoon printerpapier bewerkt met koffie, eigenlijk met nescafe, dat is net iets intenser. Het ruikt dan ook heerlijk naar koffie, mmmm. 
Omdat het junk journalen me goed bevallen was (sorry Angélique Trash? 😉) wilde ik daar nog even mee verder gaan. Voor deze tag heb ik dus voornamelijk dat coffee dye papier gebruikt.
In het middelste vlak is een cirkel uit gestanst die ik weer op de achtergrond terug geplakt heb met wat verbandgaas er tussen. Daarna heb ik de tag volledig aangekleed met de superleuke "once upon a time" set.
Daarvoor heb ik wel gewoon wit papier gebruikt dat ik gekleurd heb met oxide ink.
Aan de andere kant heb ik de tag aangekleed met items uit de "correspondence from the past" collectie, ook zo ontzettend leuk en die had ik tot mijn grote schaamte nog niet gebruikt. 
Het feetje heb ik ook uit het coffee dye papier gestanst en daarna gekleurd met distress oxide ink. 
Zo ook het mini envelopje.
En ik kreeg zo'n leuke reacties op de panda die uit het kaartje kon dat ik hetzelfde idee voor het feetje heb gebuikt, ze zit dus op een paperclip.
Hier is haar holletje, Fairy cute toch? 
En zo kan hij ook. 

Nu ga ik eens even mijn "ochtendkrant" lezen met een lekker kopje koffie erbij, de geur van dit papier alleen al doet me naar koffie snakken. 

Gebruikte artikelen van E.C.D.
stitched circels 1116

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

19 opmerkingen:

Kitty zei

Het is weer een schatje!

dutchess zei

Fabulous ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Anoniem zei

Ik moet wat vaker op je blog kijken naar al die uitgebreide fotos met uitleg. Maar ik denk er niet altijd aan. Super leuk dit 😍! Ook zon vergeten techniek van mij papier met koffie kleuren, ziet er echt gaaf uit lieverd. Daan 😁

gerda zei

Leuk projectje.
Groetjes
Gerda.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat ben je weer knap bezig geweest Marjolijn. Dat elfje is een dotje om te zien en zo leuk zoals je deze tag folder opgebouwd hebt. Zowel de voor als de achterkant is heel mooi gedecoreerd en overal heb je over nagedacht. Ik kan het haast ruiken die koffie...o nee, dat is het kopje dat naast me staat hihi.
Lieve groetjes Miranda

Elizabeth zei

Prachtig gemaakt, Marjolein. En intussen begin ik je eigen stijl wel te herkennen.
Ik vind afwisselend knutselen en huishoudelijke taken een prima idee!

KarinsArtScrap zei

o wat een lieve leuke tags Marjolijn.......gr karin

Ellen zei

Supergaaf dit weer en de koffiegeur er gratis bij is helemaal top haha!
Heel leuk gedaan Marjolijn!
Groetjes Ellen

Angélique zei

Oh, wat een superleuk drieluik-label! Enig met dat losse elfje op een paperclip! Zo mooi gemaakt met al die sprookjesachtige details.
Trash-journal, die bevalt mij wel, houd die er maar in!

Elly zei

Dit heb je prachtig gemaakt! We kunnen het ook bijna ruiken hihih.
Groetjes Elly

!neke zei

Dit is ook weer heel gaaf !!!!!
groeten Ineke

Epie zei

Gorgeous kaartje echte Happy mail , Top
Mijn Lolliepop verschijnt morgen ochtend ;)
Fijne avond en groetjes van Epie.....

GerJanne zei

Dit is ook weer super. Wat leuk gedaan en dat kleuren met koffie of Nescafé is mooi he? geeft een aparte look vind ik. Dat het meisje er nu weer los bij zit is een goed idee! En die brievenbus doet me meteen denken aan Schotland waar we een paar jaar geleden doorheen trokken! Als ik de foto nog vinden kan zal ik hem eens plaatsen! Zo leuk!

Jolanda Goes zei

Ik ruik de koffie door het scherm heen. Je tag is weer een plaatje en een hele mooie combi van vintage en de vrolijke bonte andere dies. Hoe noem je die stijl eigenlijk? Nou ja, ik heb weer genoten van je foto's en je verhaal.

Doris knippenenplakken zei

Prachtig gemaakt Marjolijn. Zo leuk met de koffie ruik het al zo heerlijk zo ene kaartje in je brievenbus.
Groetjes Doris

Kaartenkraam zei

Vroeger heb ik wel regelmatig oud kant met thee/koffie geverfd maar nog nooit papier. Het is superleuk drieluik geworden met de schattige fairy op de paperclip. Een pláátje!!

groetjes van Ank

LisannesKaartenhobby zei

Ach wat een lieverdje! Heel mooi gemaakt: ik doe het je niet na met inkt zo mooi! Alles past perfect bij elkaar: daar is over nagedacht en dat is terug te zien! Heel mooi gedaan!

Creatieve groetjes,
Lisanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie label leuk zo'n drieluikje ervan te maken leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

karin zei

Mooi gemaakt en zo leuk met het zelfgekleurde papier. Leuk effect is dat.
Groetjes,
Karin