donderdag 9 mei 2024

Mei (Rolodex)

Eindelijk een kaartje voor de maand Mei in mijn rolodex verjaardagskalender.

In mei,...
leggen alle vogeltjes een ei.
Behalve de koekoek en de spriet.
die leggen in de  meimaand niet.
Zelf vind ik het weer een heel leuk kaartje geworden.
Nog geen kaartjes gemaakt van de jarigen in mei en ik loop nu echt wel achter met mijn kalender.
Met nog veel meer projecten maar ach, het is en blijft hobby dus ik maak er maar geen probleem van.
Ik gebruikte weer uitsluitend E.C.D. producten voor dit kaartje.

SKU2023 Layered birds
SKU2136 Twiggy Things
SKU1657 Planner Months
SKU1857 Hen&Rooster
SKU C014 Pretty Pastels

En dan nu even over mijn pols, vandaag bij de fysio geweest en besloten om niet te behandelen en gewoon mijn pols te blijven gebruiken, bij erge pijn stoppen. Blijven bewegen is de beste remedie volgens hem en als het echt niet over gaat terug komen. 
Ik gebruik nog steeds de voltaren gel en dat begint te werken want de pijn wordt langzaamaan minder. 
Het is niet dat ik nu meteen weer volle bak aan de slag ga en de trucjes die ik mezelf heb aangeleerd blijf ik ook gebruiken, zoals bijvoorbeeld het inspreken van berichtjes i.p.v. typen maar ik ben wel blij dat het een en ander weer lukt zonder erge pijn. Volgens de therapeut is dat toch dé zwakke plek in mijn lichaam, schouder, arm, pols en moet ik daar mee leren omgaan. 
Ach ja, ik word een dagje ouder zullen we dan maar denken. 
Ik ben al lang blij dat het geen reuma is.

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en belangstelling en ook degenen die mij een kaartje wilde sturen. 
Heel lief allemaal.
Vandaag ga ik ook weer proberen een rondje te bloggen en kom ik dus weer even kijken.
Langzaam probeer ik alles weer wat op te pakken maar dan met een toontje lager. 

Bedankt weer allemaal voor jullie bezoekjes,
liefs,
Marjolijn. 

12 opmerkingen:

Trijntje zei

Jechebt weer iets heel moois voor je roladex gemaakt. Heel vrolijk met deze fleurige vogels. Sterkte met je pols. Inderdaad fijn dat het geen reuma is. . Groeten Trijntje

!neke zei

Ik vind hem super !!!!!
groeten Ineke

Marjan zei

Hij is helemaal super, wat een mooie vogeltjes en ze zorgen nog voor nagelacht ook! Fijn dat je pols wat rustiger is, hoop snel weer de oude, zwakke plek of niet.

Kaartenkraam zei

Fijn te lezen dat het weer wat beter gaat. Ja het is een kwestie van luisteren naar je lichaam maar dat is een langzaam leerproces, we zijn er vaak 'doof' voor.
Je hebt weer een prachtige kaart voor je kalender gemaakt. De kleuren zijn schitterend en het is ook weer overduidelijk jouw stijl!

groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige rolodex kaartje heb je weer gemaakt Marjolijn........gr karin

Marjolein zei

Oh wat een leukerd! Ik vind hem erg mooi geworden. En ik hou van vogeltjes dus dat is altijd goed :)

Groetjes Marjolein

GerJanne zei

Nou, dat is wel vervelend, maar eigenlijk ook wel fijn dat het in elk geval geen reuma is! Je kaartje voor Mei is wel heel gaaf met de vogels. Goed bedacht met de eitjes erbij!

Angélique zei

Je hebt er weer een heel mooie kaartje bij, mooi gemaakt.
De vogels zijn zo mooi op kleur gebracht, daar ben jij echt een kei in. Kun je misschien een keer vertellen hoe je dat doet en met welke materialen precies?
Fijn dat de pijn minder wordt, hopelijk is het spoedig helemaal over en kun je weer gewoon functioneren zoals je graag zou willen.

Doris knippenenplakken zei

Wow die is super mooi! Mooie kleuren de vogels knap gedaan. Fijn weekend, groetjes Doris

Kitty zei

Ohhh, die is ook weer prachtig zeg! Zulke mooie kleuren en wat een prachtige stansen.

Kitty zei

PS Wat je pols betreft, het zijn vaak langdurige processen. Ja inderdaad, we worden allemaal een dagje ouder en dan ga je wel eens wat mankeren, maar het ook accepteren is evengoed wel een dingetje hoor. Sterkte en beterschap! XXX

Epie zei

Ook superleuk is deze , ik hou van birdies
Groetjes Epie